“Superb”
Anmeldelse av BrimiBue

BrimiBue
Vurdert som nr. 1 av 1 Smått og godt i Lom
Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

5 retters med vinpakke! Et utrolig godt komponert måltid. Masse lokale råvarer og en svært bra match med tilhørende viner.

Takk, 602mariusf
BrimiBue, Daglig leder på BrimiBue, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. mars 2022

Hei!

Takk for fin tilbakemelding, og velkommen tilbake! :)

Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Vi stakk innom for lunsj på en travel fredags ettermiddag i fellesferien, og for et måltid vi fikk servert! Fiskesuppen smakte himmelsk, og selv rømmegraut med tilhørende spekeskinke og flattbrød var utrolig. Mulig det ga en ekstra piff at sjefen sjøl var på kjøkkenet? Takk Arne og co!

Takk, Pideren

Hei!

Tusen takk for god tilbakemelding! :)

Anmeldt 20. juli 2021

Fem retters, med vin var helt magisk. Service var helt topp, presentasjon av maten var helt topp. Torstein som hadde bordet vårt var proff til fingerspissene.

Takk, Voyage214625

Hei!

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, og velkommen tilbake! :)

Anmeldt 2. juli 2021

Vi skulle spise Lunsj. Min man bestilte fiskesuppe, det var tre biter fisk i den. Jeg bestilte ørret. Den var noe tør. Kommer ikke til å spise der igjen.

1  Takk, 271wenche_

Hei!

Beklager at dere fikk en sånn opplevelse. Håper dere vil komme tilbake :)

Anmeldt 29. juni 2021 via mobile enheter

Mye god mat,vi valgte ikke vinpakken.Vi tok heller en flaske rødvin.Spiste 4retters meny.En av oss bestilte et glass hvitvin til forretten.Det ble skjenket en bitteliten skvett i et stort vinglass!! Reagerte på at det var lite,men sa ikke noe til hun som serverte oss.Hun var nok ganske ny der. Noen flere begynnerfeil,og det tåler en.Men når vi så de andre servitøren skjenke vinglass,så var det et glass vin,ikke en skvett!!De som driver stedet burde ha ordentlig opplæring på dette området.Og når vi betalte,og så prisen på dette glasset, så var det utrolig drøyt,kr 165,-.Angrer på at vi ikke ga en tilbakemelding. Vi bodde på Fossheim Turisthotell, og spiste også der,helt topp 3 retters middagTopp kvalitet på maten.Kan også varmt anbefales.

1  Takk, lidob

Hei!

Takk for god tilbakemelding, dette skal vi ta med oss videre.
Velkommen igjen! :)

Har du vært i BrimiBue? Del dine erfaringer!