“Men, var dette så bra da..?”
Anmeldelse av BrimiBue

BrimiBue
Vurdert som nr. 1 av 1 Smått og godt i Lom
Anmeldt 2. august 2021

Vi spiste middag 1x på Brimibue restaurant i forbindelse med at vi bodde på hotellet 2 netter i juli.

Ca 2 måneder før besøket sa vi OK til 5 retter. Det var visst bare 4 og 5 retter som var mulig om sommeren - selv om det bare var nevnt i en bisetning i tillegg til 3, 4, 5 og 7 retter... (se vedlagte bilde). På dagen vi skulle spise ønsket vi 3 retters - vi var lei av restaurantmat etter 2 uker på reise. Men da ble det "rabalder" - vi fikk ta 5 retteren - men de kunne strekke seg til 4 retter. Så da ble det 4. Ikke særlig vennlig håndtering av kundene der.

Maten på Brimibue er god. Sett som helhet med service så var den overpriset. Er du en restaurant som benytter omtrent kun sommerhjelp så bør du passe deg for å skyve forventningene opp sammen med prisene og service og kunnskap ned i kjelleren. Service var kunnskapsløs og klønete.

For barn er det ingen alternativer - men man kan få barneporsjoner til samme pris som voksne. Heldigvis elsker vårt barn reinsdyr så det gikk fint.

Takk, ekofoed
BrimiBue, Daglig leder på BrimiBue, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. mars 2022

Takk for tilbakemelding.
Beklager at dere fikk den opplevelsen.

Velkommen igjen! :)

Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

5 retters med vinpakke! Et utrolig godt komponert måltid. Masse lokale råvarer og en svært bra match med tilhørende viner.

Takk, 602mariusf

Hei!

Takk for fin tilbakemelding, og velkommen tilbake! :)

Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Vi stakk innom for lunsj på en travel fredags ettermiddag i fellesferien, og for et måltid vi fikk servert! Fiskesuppen smakte himmelsk, og selv rømmegraut med tilhørende spekeskinke og flattbrød var utrolig. Mulig det ga en ekstra piff at sjefen sjøl var på kjøkkenet? Takk Arne og co!

Takk, Pideren

Hei!

Tusen takk for god tilbakemelding! :)

Anmeldt 20. juli 2021

Fem retters, med vin var helt magisk. Service var helt topp, presentasjon av maten var helt topp. Torstein som hadde bordet vårt var proff til fingerspissene.

Takk, Voyage214625

Hei!

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, og velkommen tilbake! :)

Anmeldt 2. juli 2021

Vi skulle spise Lunsj. Min man bestilte fiskesuppe, det var tre biter fisk i den. Jeg bestilte ørret. Den var noe tør. Kommer ikke til å spise der igjen.

1  Takk, 271wenche_

Hei!

Beklager at dere fikk en sånn opplevelse. Håper dere vil komme tilbake :)

Har du vært i BrimiBue? Del dine erfaringer!