“Ikke helt som forventet.”
Anmeldelse av BrimiBue

BrimiBue
Vurdert som nr. 1 av 1 Smått og godt i Lom
Anmeldt 28. august 2021 via mobile enheter

Den vennligheten, smilet og kaffekoppen vi ble møtt med da vi sjekket inn, gjør det utfordrende å være kritisk. For med høy servicegrad, bli fulgt til rommet og gitt allverdens av informasjon - betyr mye. Rommet var lekkert, moderne og sengene var gode - men til tross for kjølig kveld var rommet varmt og ukomfortabelt. Var det i det hele tatt noen form for ventilasjon? Kun et vindu kunne åpnes bitte litt. Mange sorte detaljer gjør at støv og skitt godt synlig. Rommet var begrenset rengjort, badet var skittent. Såperester i dusj og skitten vask. Ekkelt!
Helt grei frokost, som delikat og effektivt ble servert ved bordet. Hotellet ligger i sentrum av Lom med gode parkeringsmuligheter. Vil vi komme igjen eller anbefale? Tja.

Takk, 46Haf
BrimiBue, Daglig leder på BrimiBue, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. mars 2022

Hei!

Takk for fin tilbakemelding!
Beklager at badet ikke var helt rent, og at det var varmt på rommet.
Velkommen tilbake!

Anmeldt 15. august 2021 via mobile enheter

Store og moderne rom. Deilige senger. Hyggelig og behjelpelig betjening som ser hver enkelt. Solveig utgjorde prikken over i-en! Nydelig mat og vin! Ypperlig service. Familien på seks kommer gjerne igjen!

Takk, phillipKan

Hei!

Tusen takk for fine ord! Velkommen tilbake.
Beste hilsen Solveig :)

Anmeldt 2. august 2021

Vi spiste middag 1x på Brimibue restaurant i forbindelse med at vi bodde på hotellet 2 netter i juli.

Ca 2 måneder før besøket sa vi OK til 5 retter. Det var visst bare 4 og 5 retter som var mulig om sommeren - selv om det bare var nevnt i en bisetning i tillegg til 3, 4, 5 og 7 retter... (se vedlagte bilde). På dagen vi skulle spise ønsket vi 3 retters - vi var lei av restaurantmat etter 2 uker på reise. Men da ble det "rabalder" - vi fikk ta 5 retteren - men de kunne strekke seg til 4 retter. Så da ble det 4. Ikke særlig vennlig håndtering av kundene der.

Maten på Brimibue er god. Sett som helhet med service så var den overpriset. Er du en restaurant som benytter omtrent kun sommerhjelp så bør du passe deg for å skyve forventningene opp sammen med prisene og service og kunnskap ned i kjelleren. Service var kunnskapsløs og klønete.

For barn er det ingen alternativer - men man kan få barneporsjoner til samme pris som voksne. Heldigvis elsker vårt barn reinsdyr så det gikk fint.

Takk, ekofoed

Takk for tilbakemelding.
Beklager at dere fikk den opplevelsen.

Velkommen igjen! :)

Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

5 retters med vinpakke! Et utrolig godt komponert måltid. Masse lokale råvarer og en svært bra match med tilhørende viner.

Takk, 602mariusf

Hei!

Takk for fin tilbakemelding, og velkommen tilbake! :)

Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Vi stakk innom for lunsj på en travel fredags ettermiddag i fellesferien, og for et måltid vi fikk servert! Fiskesuppen smakte himmelsk, og selv rømmegraut med tilhørende spekeskinke og flattbrød var utrolig. Mulig det ga en ekstra piff at sjefen sjøl var på kjøkkenet? Takk Arne og co!

Takk, Pideren

Hei!

Tusen takk for god tilbakemelding! :)

Har du vært i BrimiBue? Del dine erfaringer!