“Hyggelig sted med god is”
Anmeldelse av Sentral'n Kafe og Isbar

Sentral'n Kafe og Isbar
Vurdert som nr. 6 av 10 Restauranter i Lom
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Sentralen er et veldig hyggelig sted med god is og store porsjoner. Bra uteservering og god service!

Takk, marcusbD9791JJ

Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Veldig god is, men kulene var veldig store så det ble vanskelig å spise uten å søle. Treg service med uerfarne ansatte (måtte spørre for å få strø og det tok lang tid å forme kulene og ha de i begeret). Isbaren er et fint sted å kjøpe is, men vi var nok litt uheldige.

Takk, ylvaflo
Anmeldt 5. juli 2020

Hyggelig sted midt i sentrum langs hovedveien. Sett deg på taket ved fint vær. Ellers hyggelig inne. God is og grei kaffe.

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, fredrikunnar2018
Anmeldt 5. februar 2020 via mobile enheter

God is, vaffel og pizza! Midt i sentrum av Lom, perfekt for både forbikjørende og besøkende. Anbefales!

Dato for besøk: juli 2019
Takk, mariamP2347GA
Anmeldt 11. juli 2019 via mobile enheter

Maten var helt nydelig og kule isen var helt magisk

Beste kule isen jeg noen gang har smakt

Kommer gjerne igjen neste sommer

Dato for besøk: juli 2019
Takk, hcm-moller

Reisende som så på Sentral'n Kafe og Isbar, så også på

Har du vært i Sentral'n Kafe og Isbar? Del dine erfaringer!