Siv
          Kleine, knusse kamer
            36.3 km fra Fossberg Hotell
            Se flere hoteller i Lom
            Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Hytten bar preg av dårlig vedlikehold og var svært slitt. Flekkete sofa som var dårlig å sitte i, salongbord med masse hakk, ødelagte og slitte utemøbler, ikke rengjort grill, knirkete senger og gammelt bad. Betalte for sengetøy og utvask. Forventet ikke luksus, men prisen står ikke i forhold til varen som ble levert. Dyrere enn hotellopphold for en familie på 5 der frokost er inkludert. Hjemmesiden er svak, og viser ingen bilder av hyttene. Her hadde det gjort seg med en malekost og litt oppdatering av møbler. Svært skuffet!

Takk, C1862ELanned
            Anmeldt 6. juli 2020 via mobile enheter

Hadde en natt her på bilferie. Ingen AC, så rom ut mot veien ble slitsomt da vi måtte ha vinduet oppe for luft. Burde vært brukt laken som holder overmadrassen på plass, min sklei av sengen ved den minste bevegelse, og dynetrekkene var ALT for store for dynene..
            Ellers var det grei standard på rommene og god frokost.

Takk, siljemeretef2019
            Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Enkelt hotel i rundkjøringen i Lom, følelse av å bo på motell. Upersonlig, kunne trengt en oppussing og ingenting ekstra som kaffe e.l. Men det er rent og servicen er grei. Vi benyttet ikke bassenget men det så fint ut.

2  Takk, TineH71
            Anmeldt 19. juli 2019

Vi hadde booket to stk. dobbelt rom på Fossberg. Fikk rom i 4. etg. mot baksiden av hotellet. Rommene lå på hver sin side av gangen. Det ene var flott oppusset og i bra stand. Det andre rommet så ut til å være et rom som var i tilknytning et møterom. Helt OK standard, men liker ikke vegg til vegg teppe. Gardinene på dette rommet skulle også vært byttet, det gikk ikke ann å trekke dem helt igjen.

Hotellet ligger midt i Lom sentrum, med alle fasiliteter rundt om. Godt med parkering tilknyttet hotellet.

Frokosten var bra, og du ble spurt om du ønsket egg/bacon. Det eneste jeg savner er muligheten til å kjøpe halvpensjon tilknyttet cafeen som ligger vegg i vegg med hotellet.

Supert med badeanlegg i tilknytning hotellet. Ellers var det et loungeområde i 1. etg. med en bar. Fikk servert lokalt øl her som kan anbefales!

Romtips: Be om rom på baksiden av hotellet. Da slipper man trafikkstøy.
            Dato for oppholdet: juli 2019
            Takk, jonasveiberg
            Anmeldt 26. august 2018

- Beliggenheten gir gangavstand til alt Lom sentrum har å by på av restauranter, bakeri, vinmonopol, butikker, stavkirke, zip-line (Prestfosstraversen) mm
            - Hyggelig betjening
            - God frokost inkludert både buffet og servering av egg og bacon for alle som ønsker det
            - God restaurant med lokalt øl fra Lomb (prøv "Høgruta") og egen Bergomburger som kan anbefales
            - Bar med storskjerm
            - Svømmehall med boblebad og sauna, men ikke åpen før kl 10
            - Rommene har god plass, terasser og OK sengekomfort, men trenger sterkt modernisering

Vårt opphold var subsidiert av MC-klubben, så jeg er usikker på reell verdi i forhold til pris.

Romtips: Langt til frokostsalen fra nabobygg med svømmehall via innkledd gangbro. For mindre gangtid, kan man be om rom nær resepsjonen.
            Dato for oppholdet: august 2018
            • Reisetype: Reiste med venner