Anmeldt 13. juli 2021

Dette var langt fra min beste opplevelse. Det var ikke noe bestikk eller kjøkkenredskaper i hytten vi bodde i, og når vi spurte om dette i resepsjonen fikk vi det frekke svaret: «nei det er ikke bestikk men butikken er åpen!»

Sengene var knallhard og flere av oss sleit med å sove.

For å gå på do inne på hotellet måtte man betale, selvom man var en gjest. Det samme gjaldt om man ville ha seg en tur i bassenget, 75kr for dette men ikke nok med det så måtte man betale ekstra igjen for å få bobler i boblebadet inne i svømmehallen. Har du hørt noe så latterlig?

De ansatte i resepsjonen var frekke og virket ikke det minste service-innstilt. De virket oppriktig irritert over å få helt normale spørsmål og svarte i en utrolig sur tone.

Det ble reklamert for på nettsiden at det var utrolig fin utsikt fra hyttene, men hekkene var ikke klippet og dette ødela en del av utsikten.

Snakkes aldri Fossberg Hotel.

Takk, Skogen2002
Anmeldt 4. juli 2021 via mobile enheter

God beliggenhet. Helt ok standard på hytte, real hyttefølelse!

Hyttene var ikke utstyrt med bestikk, noe vi skulle ta med oss selv - det glemte vi! Merkelig alt man kan glemme i farta.
Hadde vært fint om vi uproblematisk kunne lånt 2 sett bestikk fra resepsjonen, men det var det ikke, litt synd. Føler det burde være greit når en betaler over 1500 kroner for en natt.

Sengene var ikke redd opp, selvom vi avtalte det per mail - men snille damen i resepsjonen ordnet det, så det gikk helt fint. Fikk det levert litt etter ankomst.

Utrolig hard seng, sleit litt med å sove.

Takk, Q4723PWsandrad
Anmeldt 30. juni 2021 via mobile enheter

Vi bodde her 2 netter og betalte ca 1600,- pr.døgn
De burde sette ned prisen til 1200,-
Vil gir de 2 stjerner og grunnen er fordi vi skrev om et stille rom noe som vi fikk 314 som er også allergivennlig uten teppe. Tepper ellers på hotellet. Betjening var veldig hyggelige og den veganske burgeren på restauranten var overraskende god, men mye døde insekter ved vindu.
Det var også mye døde insekter opp trappe gangene og kaffi flekker og andre flekker som var der helt ifra vi kom til vi reiste fra hotellet. Også lurer jeg på, hva skjedde med froksten? Det er faktisk det værste vi har vært borti, noe så skuffende og kjipt!
Rommet var helt ok, enkelt rom. Det ble ikke støvsugd på dag 2.

Takk, Vickybert
Anmeldt 3. august 2020

Vi hadde bestilt hytte for 3 dager. Først måtte vi bytte datoer, det ble ordnet de uten problemer. Veldig bra! Når vi kom opp hadde nok viste hytta seg å være full av hundehår. Tok kontakt med resepsjonen som beklaget og ordnet rengjøring på et blunk. En dårlig opplevelse ble snudd kjapt. Vi hadde 3 fine døgn i Lom og faktisk fiske i elver og vann i området. Hytta, fasilitetene og ikke minst beliggenheten passet perfekt for oss. Terningkast 6 for servicen for den var toppklasse.

Takk, 295kjetilr
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Overnatting med selvhushold for inntil 5 pers. Standarden er enkel men ok Vi hadde utsikt til kirka og fjellene. Gangavstand til alt.

Vi bestilte oppregning og alt var ordnet til vi kom. Frokost kan du f.eks kjøpe på det gode bakeriet.

1  Takk, ingermario