“God pizza, men lite hyggelig service og omgivelser. ”
Anmeldelse av Bakeriet i Lom

Bakeriet i Lom
Vurdert som nr. 1 av 1 Bakeri i Lom
Kjøkken: Skandinavisk
Middagsalternativer: Frokost
Middagsalternativer: Frokost
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Etter anbefaling fra mange valgte vi å spise middag (pizza) på bakeriet i Lom. Det ble en lite minneverdig opplevelse. Satte oss ned ved et bord som ikke var ryddet. Det tok 20 minutter før det ble ryddet og vi måtte senere be om at det skulle vaskes. Burde ikke være nødvendig i disse Corona tider. Stedet (uteområdet) var heller ikke hyggelig med masse søppel (papir, sugerør, matrester...) liggende mellom bordene. Lite imøtekommende betjening og svært begrenset meny (bla.a ingen glutenfrie alternstiver). Bestilte lemonade til barna og fikk halvfulle glass. Kunne vært litt mer generøse til den prisen. Pizza kom omsider etter 35 minutter. Maten var god, men omgivelser og service trekker helhetsinntrykket såpass ned at det får terningkast to.

Takk, kristianjantzenl

Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Tomat-focacciaen, kanelsnurrene og brødene er ekstremt gode og verdt ventingen (populært sted og stort sett alltid litt kø)

Takk, marcusbD9791JJ
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Verre en trist at et bakeri i 2020 ikke har et eneste glutenfritt tilbud. Forstår de er små, men det er det mange andre som er også. Frarådes, finnes heldigvis bedre alternativer i området.

2  Takk, Alexander S
Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Mmm, dette var skikkelig godt bakverk.
Her kan du fråtse i godsaker om du har plass i magen. Vi endte opp med pistasj og kanelsnurrer og de var saftige og hadde tyngden de burde ha.
Anbefales selv om du må belage deg på litt kø.

1  Takk, Lill-Karin
Anmeldt 3. juli 2020 via mobile enheter

Familien spiste frokost på bakeriet i Lom, men mor med cøliaki fikk bare kaffe. Det er mange år siden jeg har opplevd at så stort bakeri har absolutt ingenting glutenfritt. Det hadde vært enkelt å fikse, -påsmurte glutenfrie knekkebrød? Glutenfrie brownies? Skuffet.

Takk, Extraordinary298462

Reisende som så på Bakeriet i Lom, så også på

Har du vært i Bakeriet i Lom? Del dine erfaringer!