“Sommerferie”

Kjøkken: Skandinavisk
Middagsalternativer: Frokost
Middagsalternativer: Frokost
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Alltid vært et besøk, men i år må man ha stor tolmodighet hvis man ønsker bakervarer. 1-2 timer i kø! Men siden det er ferie, får det være greit. Fantastiske gode bakervarer.

Takk, thoybakk

Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Det er så mye å velge mellom at det kan bli vanskelig å bestemme seg. Men gå for kanelsnurren!! Det er det beste du kan få her og det er lenge til neste gang du vil finne en kanelsnurr som er like god!!

Dato for besøk: juni 2020
Takk, Reisejente85_
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Nydelige bakverk og deilig pizza.
Håndverk og sjarm i ei lita bygd.
En plass du må innom.
God service av personalet, effektive, så køen gikk hurtig unna.
Utrolig god gjærbakst.
Her kommer vi garantert flere ganger innom.
På gjensyn.

Takk, trondag
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Ja så he me prøva Bakeriet i Lom då. Etter å ha stått i kø kom me inn te velduftande bakeverk. Kakene var bare nydlege, men faktisk he eg fått like gode Kaneslsnurrar og det er på Bakarhuset i Brunkeberg i Telemark. Men at Bakeriet i Lom lever opp te rykte er heilt sikkert.

1  Takk, Kai T
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Lang kø da vi kom men det gikk fort unna. Vanvittig gode kanelboller! Vi kjøpte også sandwicher til lunsj, utrolig gode! Anbefaler en tur innom bakeriet om du tar turen til Lom’

1  Takk, sivsmestad

Reisende som så på Bakeriet i Lom, så også på

Har du vært i Bakeriet i Lom? Del dine erfaringer!