“Fantastisk”

Kjøkken: Skandinavisk
Middagsalternativer: Frokost
Middagsalternativer: Frokost
Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Så koselig Hyggelig betjening og kjempegod burger! Så fin atmosfære!. Spiste også pistasjbolle som smakte himmelsk!

Takk, 699linnj

Anmeldt 4. august 2021

Koselig uteservering,men maten var veldig skuffende. Vi spiste en sandwich som absolutt ikke sto til forventningene - det var mer som er ordinære brødskive. Fra et bakeri med så god omtale hadde vi forventet mer.

Takk, KariNordmann92
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Lang kø og luktet godt. Litt oppskrytt. Lite utvalg, og smakt bedre. Litt tørre snurrer. Men kjøpte også en eple muffens som car utrolig god. Så den kn anbefales. Saftig. Foccciæ m oliven var også god.

Takk, Linda S
Anmeldt 24. juli 2021

Vi var en familie på fem som spiste nydelig spekefjøl og bakevarer. Raskt levert mat, drikke, lokale råvarer og nydelige smaker. Vi var så uheldige å glemme en veske med alt av nødvendigheter; bankkort, nøkler ect, men Henrik på bakeriet gav oss dagens aller beste service; Fant busstider, og tilbød seg å sende vesken fra Lom - Loen med lokalbussen. Det gjorde både dagen og ferie enklere! Utrolig hyggelig å se at Bakerier i Lom leverer Norges beste service, på en ellers svært hektisk dag midt i høysesong. TUSEN TAKK!☺️

Takk, NKMG
Anmeldt 22. juli 2021

Svært gode boller av ulike slag! Vil virkelig anbefale å kjøpe med seg brød, de var nydelige. Veldig gunstige priser og hyggelig betjening.
Man bør ha god tid, vi stod i hvert fall en time i kø, da var vi der ved åpningstid.

Takk, 514annav

Reisende som så på Bakeriet i Lom, så også på

Har du vært i Bakeriet i Lom? Del dine erfaringer!