“Må smakes”

Kjøkken: Skandinavisk
Middagsalternativer: Frokost
Middagsalternativer: Frokost
Anmeldt 26. august 2021

Skjønner godt at dette snakkes varmt om og at man står i lange køer for å nyte noen av de fortryllende smakene man kan få kjøpt her. Nam Nam.

Takk, bj_rno265

Anmeldt 21. august 2021 via mobile enheter

Etter høy forventning ble det egentlig litt skuffende, vi kjøpte noen boller som var meget velsmakende og eplemosten utrolig god, men brødet vi kjøpte ble veldig fort tørt og prisene var altfor dyrt!

Takk, Lenelove
Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Så koselig Hyggelig betjening og kjempegod burger! Så fin atmosfære!. Spiste også pistasjbolle som smakte himmelsk!

Takk, 699linnj
Anmeldt 4. august 2021

Koselig uteservering,men maten var veldig skuffende. Vi spiste en sandwich som absolutt ikke sto til forventningene - det var mer som er ordinære brødskive. Fra et bakeri med så god omtale hadde vi forventet mer.

Takk, KariNordmann92
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Lang kø og luktet godt. Litt oppskrytt. Lite utvalg, og smakt bedre. Litt tørre snurrer. Men kjøpte også en eple muffens som car utrolig god. Så den kn anbefales. Saftig. Foccciæ m oliven var også god.

Takk, Linda S

Reisende som så på Bakeriet i Lom, så også på

Har du vært i Bakeriet i Lom? Del dine erfaringer!