Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Ligger greit til ved veien når man trenger en overnatting med bobilen. Men stedet er dyrt , og ikke spesielt koselig sted.
Service med dusj og toalett er slitent og i tillegg ble det nok ikke vasket ofte nok i forhold til hvor mange gjester det var der. Ikke spesielt fristende å dusje når det ikke er rent på gulvet.
Ligger helt i sentrum og det er et pluss pm man ønsker å spise ute eller handle.

2  Takk, Lill-Karin
Anmeldt 24. juni 2020

Vi er en familie som skulle finne oss en campingplass, sliten etter en lang tur går vi først å spør etter wc, mens min mann gjør det går jeg å kaster søppel som har samlet seg i bilen på turen.
Mannen som møtte oss da er virkelig ikke hyggelig å ber meg om å plukke opp søple mitt fra søpla kassa igjen, for dette var ingen offentlig søpleplass. Ikke var det mulig å få låne wc heller. Alt dette før vi i det hele tatt fikk spurt om det var ledig plass på campingen.
Reiste videre etter dette.
Virkelig dårlig måte å bli møtt på når man bruker Norge som ferie og skal legge igjen penger lokalt.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, 998helenef