“En ok- pizza”
Anmeldelse av Milano Lom

Milano Lom
Vurdert som nr. 9 av 10 Restauranter i Lom
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

En grei pizza med litt seig bunn. Smaksrik tomatsaus, og godt med fyll. Trekk for sjampinjong som var hermetisk, ikke fersk. Fikk også brusk fra kjøttet.

1  Takk, Malene B

Anmeldt 21. juli 2021

Skuffet over både burger og salat. Kunne laget det bedre hjemme, eventuellt fått det rimeligere på gatekjøkkenet på hjørnet ved siden av …

1  Takk, anonyma213
Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Kjempe-hyggelige ansatte, nydelig vegetar pizza nr37 og fantastisk god calzone nr 35. (Det var så godt at vi glemte å ta bilde) Maten kom mye raskere enn forventet i og med det er fellesferie. Smittevern var alle tiders. Alt i alt en flott opplevelse fra vi satte foten innafor til vi gikk ut. Upåklagelig! Anbefales på det varmeste.

Takk, 225villumsen
Anmeldt 6. juli 2021 via mobile enheter

Grusom mat. Tørr kylling. Brent og tørr burger. Pizzaen var ikke god i det hele tatt, barna syns den smakte Grandiosa. Betjenengen var uenig siden ingen har klaget før, men jeg så mange halvspiste måltider på de andre bordene. Anbefaler ingen å spise her. Mer enn 1200 kr kastet bort på dårlig søppelmat. Måtte spise snacks på hytta for å få vekk den ekle smaken fra maten.

3  Takk, mortenp867
Anmeldt 6. juli 2021 via mobile enheter

Smakløs pizza, tørr hamburger og en kyllingsalat dynket i saus (som ikke smakte godt). Maten var i tillegg veldig dyr, i forhold til kvaliteten.

1  Takk, 746trudeb

Reisende som så på Milano Lom, så også på

Har du vært i Milano Lom? Del dine erfaringer!