“Amatørmessig”
Anmeldelse av Milano Lom

Milano Lom
Vurdert som nr. 9 av 10 Restauranter i Lom
Anmeldt 20. august 2021

Spiste her med venner i Juli og ble mildt sagt sjokkert over hvor uprofesjonelt dette stedet var.

Bestilling i kassa og bestikk henter man selv, ikke særlig koronavennlig.
Servitørene viste ingenting. Hvor stor er en liten pizza? Da må du høre i kassa.

Pizza med mye fett og hermetiserte grønnsaker. Terningkast 2. Da tar jeg heller en godt stekt grandiosa 7 dager i uka.

Biffsnadser var heller ikke noe å skryte av med kjøtt som minnet om viskelær.

Hørte selv at nabobordet diskuterte å legge igjen mat for å sende en beskjed.
Men at det budskapet går inn er lite sannsynlig.

Styr unna mine venner ☺️

2  Takk, ArneBlimi

Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Elendig pizza og kebabtallerken. Masse fett og rottesmak på kjøttet. Finn et annet sted, bensinstasjonen er bedre

2  Takk, heddaenb
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Ble mett, men ikke imponert. Smakløs pizza uten krydder. Tomatsaus kjedelig. Lite koselige lokaler. Dårlig service. Ryddet bordet før vi var ferdig m å spise. Hadde fortsatt drikke igjen, ta de tok glassene uten å spørre om vi var ferdig. Men fikk maten fort. Tydeligvis opptatt av å få folk ut igjen så raskt som mulig.

3  Takk, Linda S
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Fikk bord rett ved inngangen og samlingspunktet for servitørene der de kastet rester fra andre gjester, stablet tallerkener og lot gjestene plukke sitt eget bestikk fra store bakker.

Bordet ble ikke vasket etter gjestene før oss, det var trangt mellom bordene og enda trangere i køa for å bestille mat og drikke. Servitørene tar ikke bestilling ved bordet. Har du fått maten din og trenger mer drikke, må du stille deg bakerst i køa igjen.

Ok pizza, men synd det brukes hermetiske grønnsaker (sopp, ananas).

Ingen høydare.

1  Takk, suprfort
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

En grei pizza med litt seig bunn. Smaksrik tomatsaus, og godt med fyll. Trekk for sjampinjong som var hermetisk, ikke fersk. Fikk også brusk fra kjøttet.

1  Takk, Malene B

Reisende som så på Milano Lom, så også på

Har du vært i Milano Lom? Del dine erfaringer!