Anmeldt 1. august 2020

Kom dit sammen med 45 andre båtpassasjerer men innsjekk gikk helt greit, vi fikk 4 dobbeltrom som var helt ok, på slike steder kan man ikke forvente at alt er tipp topp shape, her må man heller se på den servicen man får og den er topp her, alle sammen som jobber her ønsker å legge lat tilrette for at opphold og enste dagstur blir bra, det er dyrt her, men ting koster, det skal fraktes inn i fjellheimen, og det er mange som jobber her, hvis noen synes det er dyrt, la vør å kjøpe dette eller besøke stedet.........

1  Takk, Berg F
Anmeldt 20. juli 2019

Fint sted og godt utgangspunkt for Besseggen! Nydelig plassering med utsikt over Gjendevann og fjellene rundt. Bra mat og særdeles god frokost - men til forskjell fra DNT sine hytter så må man betale ekstra for matpakke og kaffe i termos. Vi bodde i dobbeltrom med do og dusj, noe som føltes litt ekstra luksus selv om standarden er basic.
Vi satte ekstra stor pris på at personalet sørget for at lesebrettet vi glemte igjen ble fraktet til Gjendesheim, slik at vi fikk det med hjem. Det er service!

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, Anette G
Anmeldt 18. juli 2019

Alltid masse kø i resepsjonen og tydelig folk med sommerjobb med for dårlig opplæring som sto for betjeningen. Lettere arrogante og litt krasse var de også. Internett fungerte ikke og mobildekning var det skralt med. OK treretters middag. Frokosten var veldig bra og langt over det vi forventet. Dusj og toalettforhold var litt mer så som så men greit nok. Alt i alt en grei nok plass men ikke vært ett besøk igjen senere.

Dato for oppholdet: juli 2019
1  Takk, MariusL297
Anmeldt 2. juni 2019

Ledelsen her er lite serviceinnstilt og arrogante. I tillegg er prisene langt over andre hytter i området, og maten ikke den beste. Dette burde vært en DNT hytte, ikke en privateid hytte. Gjendesheim og Gjendebu er utrolig mye hyggeligere.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Reisefoten
Anmeldt 4. juli 2018 via mobile enheter

Når man har Fondsbu og Solbjørg Kvålshaugen som referanse er jeg klar over at lista ligger høyt, men makan til middag vi fikk servert 1. juli har jeg ikke opplevd siden hjemmefester tidlig på 80-tallet; gryterett med kjøttpudding, tørrkokt ris og salat med kinakål. Det var bare Thousand Islands dressing som manglet, og den var faktisk savnet! Frokosten dagen etter løftet inntrykket noe, men middagen henger i. Når du da føler at det ikke er noe vertskap til stede, kun dårlig opplærte ungdommer, er det bare en turistmaskin. På spørsmål til hun som solgte drikke til middagen om hva som var på menyen, var svaret «vet ikke». For kr 2.000,- for 2 personer forventer du noe mer.

Dato for oppholdet: juli 2018
3  Takk, HenningHolmbakken