Lasse P
Oslo, Norge
Anmeldelse av Fossheim Hotell
5,0 av 5 boblerAnmeldt 6. nov. 2018
Dato for oppholdet: oktober 2018
Romtips: Superior rom er å anbefale, eller den nye hytta "Skaansar" på tunet veg siden av...
5,0 av 5 boblerRom
5,0 av 5 boblerService
5,0 av 5 boblerSovekvalitet
Heidrun G, Daglig lederFossheim Hotell, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 8. nov. 2018
Hei Lasse!

Tusen takk for veldig triveleg attendemelding!
Dette set vi stor pris på!
Det er alltid ei glede å ha deg som gjest her hjå oss!

Velkomen attende om nokre veker!

• Priceline
            Jotunheimen Panorama
              16.4 km fra Fossheim Hotell
              Se flere hoteller i Lom
              Anmeldt 5. november 2018 via mobile enheter

Har bodd her i tre uker nå. Ingenting å klage, nydelig middagsmeny,grei frokost og herlige senger. Sjarmerende hotell med sjel,ta med deg kaffekoppen opp i biblioteket,kanskje du og føler et "nærvær" ?anbefales!!

Dato for oppholdet: november 2018
              Takk, Morten S
              IngridG1948, Kundeansvarlig på Fossheim Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. november 2018

Tusen takk for triveleg attendemelding! Dette set vi stor pris på. Kanskje det er bestemor Ingrid du har kjent nærvær av i biblioteket? Ha ein fin haust og du er alltid velkomen hit til oss 😊

Anmeldt 22. oktober 2018

Bestilte pakke med to overnattinger i superior-rom med 4 retters rypemeny på fredagskvelden og 6 retters meny på lørdagskvelden. Vi fikk rom i 4. etg. med balkong og flott utsikt over Lom sentrum. Rommet var rent og koselig innredet. Utmerket seng.
              Maten smakte fortreffelig begge dagene og frokosten var helt etter vår smak ! Hyggelig og imøtekommende betjening.
              Hotellet oppfylte alle våre forventninger til oppholdet og er kjempefornøyde !

Romtips: Superior med balkong
              Dato for oppholdet: oktober 2018
              Takk, Jan Roger L
              Heidrun G, Daglig leder på Fossheim Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. november 2018

Hei Jan Roger!

Tusen takk for triveleg attendemelding!
              Dette var triveleg å høyre!

Anmeldt 30. september 2018 via mobile enheter

Et helt ok hotell som ligger i sentrum. Rommet var på det jevne. Middag som ble servert var utmerket. Frokost hadde rikelig utvalg og var helt ok. Prismessig ligger vel på det normale vil jeg tro. Hyggelig og imøtekommende betjening.

Dato for oppholdet: september 2018
              Takk, 33haralda
              Heidrun G, Daglig leder på Fossheim Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. oktober 2018

Hei Harald!

Takk for attendemelding!
              Det set vi pris på!

Velkomen att ved eit seinare høve!

Anmeldt 8. august 2018 via mobile enheter

Et hotell i «særllassd», med fin og sentral beliggenhet i Lom. Fine gamle bygg som er godt vedlikeholdt, og tilpasset driften. Rommet vårt var rent og fint, en god seng og greit møblert, vi sov godt. Frokosten var meget god, og det var også lokale matretter der. Spisesalen var ryddig og fin. Hotellet går inn under kjeden «de historiske hotell», og dette er en god merkevare, selv om prisen også gjenspeiler dette. Betjeningen som vi møtte var alle positive og hyggelige. Hotellet anbefales.

Dato for oppholdet: august 2018
              Takk, 781gunnara
              Heidrun G, Daglig leder på Fossheim Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. august 2018

Hei!

Tusen takk for triveleg attendemelding!
              Dette set vi stor pris på!

Anmeldt 4. august 2018

Budde i hytta "Ja vi elsker". God utsikt mot bla Lomsegga og stavkyrkja. Nokre meter frå Steinsenteret og sjølve hotellet. Bilen kunne parkerast rett ved hytta. Det lukta godt grønsåpe og alt var reint og pent. Kom fyrst inn i eit stort rom med sofa, to stolar, seng, tv og skåp (flotte møbler frå Lom Møbler bla) og to gode vindauge. Bad med wc , vask og dusj. Kjøken med kjøleskåp, kokeplater , kaffetraktar og -kjele, vasskokar og elles alt ein treng for å lage seg mat. Soverom med familiekøyeseng, stolar,. nattbord, skåp og to gode vindauge. Frukost på sjølve hotellet var inkludert i prisen.

Dato for oppholdet: august 2018
              Takk, Sissel Anita H
              Heidrun G, Daglig leder på Fossheim Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. august 2018

Hei!

Takk for triveleg attendemelding!
              Dette set vi pris på!

Beste helsing Heidrun