eDreams
Priceline
ZenHotels.com
Agoda.com
Anmeldt 2. juli 2020

Fint rom (fikk riktignok enkeltsenger adskilt med nattbord selv om vi hadde reservert dobbeltrom). Fin utsikt fra rommet. Hyggelig personale i resepsjon og ved middagsservering. God middag.

Frokosten trakk inntrykket en del ned da det kom en bitteliten porsjon med brød og pålegg, vi fikk feil te selv etter å ha bedt om Earl Grey to ganget (servert som varmt vann i kopp med tepose ved siden av), vi måtte vente lenge på stekt egg fordi hun som serverte hadde glemt å si fra på kjøkkenet at vi bestilte det. Egget kom med en sørgelig miniskive bacon. Inntrykket totalt av frokosten var gledesløst og gnitent, og dempet kraftig det gode inntrykket vi hadde til da.

Takk, Wildgarlickydays
Heidrun Garmo, Daglig leder på Fossheim Turisthotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. juli 2020

Takk for attendemelding!
Beklager at dykk ikkje fekk rom med dobbeltseng om dykk hadde bedt om det!

Når det gjeld frukosten så skal det vera godt informert om at vi er med på kampanja "Kutt matsvinn", så vi serverar i utgangspunktet ein liten frukosttallerken, men sjølvsagt med moglegheit for påfyll. Det er også utfordrande med corona-restriksjonane å kunne tilfredsstille alle gjestane til ei kvar tid med så mange ulike forventningar. Men hadde dykk bedt om meir bacon og pålegg så hadde dykk sjølvsagt fått det.
At dykk fekk feil te må eg berre beklage.

Anmeldt 27. juni 2020

Tradisjonsrikt hotel med røtter mer enn 100 tilbake. Kjent for sitt gode kjøkken. Selv i disse koronatider fikk vi både frokost og middag som mettet. Ligger sentralt til i Lom og så og si i sentrum. Unngå rom mot hovedveien. Vi lå i sidebygget med vindu mot hovedveien. Det synes vi var litt dyrt, men greit nok.

Romtips: Be om rom vekk fra hovedvei.
Takk, fredrikunnar2018

Takk for attendemelding!
Triveleg å høyre at dykk hadde eit godt opphald her hjå oss!

Anmeldt 6. juni 2020

Vi har bodd på hotellet i 12 døgn sammenhengende nå i mai og juni. Forespeilet pris (muntlig) ble ikke som forventet. Hotellet, både resepsjon/lobby og rommet vi bodde på, var dårlig rengjort. Det var ekstremt lytt mellom etasjene og naborommene - man hører hvert museskritt fra rommet over. Bad med dusj har ingen ventilasjon, og dårlig avløp, samt at det tar 2-3 min før varmtvannet kommer frem.

Matserveringen var helt i henhold til smittevern-reglementet til FHI, og bra er det. Det var dog noe i knappeste laget, og det skyldtes ikke at belegget var stort da vi var der.

Fin beliggenhet - og det var det eneste positive ved dette hotellet.

Takk, DOCFS113

Hei,

Takk for attendemelding!
Det var leit at dykk i løpet av dei 12 dagane dykk budde her ikkje kunne kome med direkte attendemelding, slik at vi kunne ha retta opp noko av det dykk ikkje var tilfredse med. Da kunne dykk fått eit anna rom og sjølvsagt meire mat om dykk syntes det var knapt med mat.
Men etter at dykk fekk attendebetalt pengar for opphaldet så reknar vi med at denne saka skulle vera ok.

Anmeldt 4. juni 2020 via mobile enheter

Kom hit som del av lengre reise! Rommet var virkelig lite fint, badet var handikap bad og skikkelig udelikat. Hadde bestilt kulinarisk 4 retter som var ok men ikke mere! Kveite som hovedrett hadde ligget alt for lenge i sous vide! En servitør hadde 16 gjester samt resepsjonen! Veldig blid og hyggelig betjening men tror ikke vi kommer tilbake!

1  Takk, Oddrunn

Hei,

Takk for attendemelding!
Det var leit å høyre at opphaldet ikkje vart som forventa. Vi er klar over at dette badet er utdatert, så det skal renoverast no etter sesongen.
Kveita er fersk, omnsbakt og det har ikkje vore brukt sous vide på den, så det var rart. Men leit at maten ikkje fell i smak.

Anmeldt 4. november 2019 via mobile enheter

Valuta for pengene. Hotellet er slitt, men reint og fint. Svalt og godt på rommet. Sov godt i 8 timer. Frokost var akkurat passe med ferskt brød og god kaffe. Tilgang til middag på kvelden var også greit. Grei parkering

Dato for oppholdet: november 2019
2  Takk, svot
Heidrun G, Daglig leder på Fossheim Turisthotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. november 2019

Hei!

Takk for triveleg attendemelding!
Velkomen att ved eit seinare høve!

Beste helsing
Heidrun