FindHotelUSD 163
Agoda.comUSD 163
EtripUSD 163
TripadvisorUSD 163
Anmeldt 25. juni 2021 via mobile enheter

Bra hotell midt i sentrum av Lom. Vi oppgraderte rommet slik at vi fikk balkong. God mat og drikke. Vi spiste deres 6 retters middag med vinpakke. Den vil jeg anbefale. Svært hyggelig, blid og imøtekommende betjening. Kommer tilbake. Vi besøkte Lom Stavkirke som er verft et besøk.

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, FrankWilly
Heidrun Garmo, General Manager på Fossheim Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. juli 2021

Hei!

Takk for triveleg attendemelding!
Ha ein framleis fin sommar, og velkomne att ved eit seinare høve!

Heidrun Garmo

Anmeldt 23. juni 2021 via mobile enheter

Hadde bestillt et superior rom.Det knirket voldsomt i gulvet som hadde mørkt nålfiltteppe. På badet var vasken sprukket i glasuren og det var lite lys der.Toalettet var montert så lavt at d var vanskelig når man skulle reise seg opp.Vi hadde hørt om den fantastiske maten, så vi bestilte middag i restauranten.Det angret vi på.Suppen var kald og kjøttet var seigt. Vi gledet oss til frokostbufe, men det var det ikke pga smitte som vi nesten ikke har lenger.Andre hotel har jo bufe men ikke her. Vi fikk fire tørre brødskiver samt 3 skiver med ost og 2 skiver med skinke og litt syltetøy.Vi kunne be om mer sa de.Ganske flaut å rope om mer og at den unge servitøren skulle gå frem og tilbake til oss flere ganger.Og det var bare ost og skinke. Det var ikke annet pålegg, så vi ba om egg og bacon.Da d kom var det med 1 skive bacon.Da måtte jeg le.Det var tydelig at her skulle det spares inn.Nei vi velger ikke dette hotellet igjen. Hotellet vi bodde natten før hadde bugnende buffet som vi kunne gå i til avtalt tid.

Takk, uheldiggris2020

Takk for attendemelding!
Det var leit å høyre at opphaldet ikkje vart som dykk hadde forventa.
Dessverre er det slik på gamle trehotell at det kan knirke i golvet, og det er dessverre ikkje så mykje vi får gjort med det.
Vi er klar over at bada treng ei opprusting, så det er vi i gang med.
At maten ikkje smakte må eg berre beklage. Det er sjølvsagt ikkje slik det skal vera, så eg håpar dykk gav beskjed til servitøren så ho fekk retta opp i det.
Når det gjeld frukosten har vi valgt å fortsetje med bordservering, både av hensyn til gjestar og tilsette. Med hensyn til 1-meters regelen har vi ikkje plass til å tilby buffet, og vi føler oss også ikkje sikre på at alle vil overhalde denne regelen ved buffet.
Vi håpar sjølvsagt å kunne tilby buffet at om ikkje så lenge.
Beklager nok ein gong at dykk ikkje hadde eit tilfredsstillande opphald hjå oss.

Ha ein framleis fin sommar.

Heidrun Garmo

Anmeldt 7. oktober 2020 via mobile enheter

Hotellet ligg sentralt, har ein stor spisesal med god frukost. Senga var komfortabel og rommet hadde
ein nydeleg utsikt og låg i rolege omgjevnadar. Pluss for gratis parkering rett utanfor.
Eit artig hotell!

Dato for oppholdet: oktober 2020
Takk, likkjem
Ingrid Garmo, Annet på Fossheim Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. oktober 2020

Hei!

Takk for triveleg attendemelding!
Velkomne att ved eit seinare høve.

God helg!
Ingrid

Anmeldt 22. september 2020

Hotellet har sjel og masse sjarm, aldeles nydelig mat og hyggelig personale. Vi har vært innom Fossheim flere ganger i løpet av en periode på 25-30 år, og Fossheim innfrir alltid. Omgivelsene er også imponerende. Vi besøkte Lom stavkirke, spaserte i sentrum og kjørte videre over Sognefjellet, Norges høyeste fjellovergang.

Dato for oppholdet: september 2020
Takk, kirstiryer

Tusen takk for triveleg attendemelding! Dette set vi pris på :) Håpar å sjå dykk att snart, dykk er hjarteleg velkomne:)
Beste helsing Ingrid

Anmeldt 12. september 2020

Under våre kurs og føringer i Jotunheimen er ofte Klatrekompaniets guider og deltagere gjester på Fossheim Turisthotell. Dette er det beste alternativet for oss og de som er på utkikk etter den beste og ultimate kombinasjonen av god mat, fine rom i ærverdige og historiske omgivelser og god service. Som en av de Historiske hotellene har hotellet spennende historie som du kan sette deg inn i på hotellets bibliotek. Vi velger Fossheim når vi skal levere den beste totalpakken til våre kunder.

Lom har rykte for god mat og det er flere steder som tilbyr matopplevelser i toppskiktet her, men vår opplevelse er at Fossheim leverer best innenfor dette segmentet.

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, larshK4902NO
Heidrun Garmo, Daglig leder på Fossheim Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. september 2020

Hei Lars!

Tusen takk for triveleg attendemelding!
Dette set vi stor pris på!
Triveleg at dykk vel å bruke oss som base for dykkar kurs!

Velkomne att ved eit seinare høve!

Heidrun