eDreams
FindHotel
Agoda.com
Etrip
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Beliggenheten er flott midt i sentrum. Middagen var meget velsmakende. Servitørene var ufaglærte unge folk som ikke hadde kunnskap om menyen, men hyggelig og imøtekommende. Frokosten var dårlig organisert, og det bør gis bedre opplæring til de ansatte da dette ikke fungerte. Frokosten smakte likevel bra, men bare en liten skive bacon til egget var lite? Sjenerende knirking i gulvene på rommet, og ganske «lytt». Senger var bra. Bad bør oppgraderes. Baren var hyggelig. Oppsummert: middagen var god og stod til godkjent for et sted med meget godt rykte for god mat, mens noen andre ting trekker ned på betjening og slitt bygg.

1  Takk, Lasse Svenstrup A
Heidrun Garmo, Daglig leder på Fossheim Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. august 2021

Takk for attendemelding!
Det var godt å høyre at maten smakte!
Vi har som alle andre stader store utfordringar med å skaffe arbeidshjelp i år, så da blir det dessverre ikkje den servicen vi ynskjer å tilby for alle gjestar. Dette er dessverre beklageleg, men vanskeleg å gjere noko med slik som situasjonen er no.
Bada er vi klar over at dei treng ei oppgradering, så det er vi i gang med. Og dessverre er det vanskeleg å gjere noko med knirking i eit gamalt trebygg.
Eg håpar likevel dykk ynskjer å ta turen attende ein gong!

Ha ein framleis fin sommar!

Beste helsing Heidrun

Anmeldt 20. juli 2021

Maten og service, i restauranten har desverre forfalt siden mitt første besøk i 2017.
Her må det forandring til om jeg ikke flytter litt lenger ned i veien. Har to til tre besøk på Fossheim i året, så jeg har sett forandringen.

Romtips: 402 er ett bra rom med fin utsikt mot stavkirken.
1  Takk, Voyage214625

Takk for attendemelding!
Det var leit å høyre at du ikkje var tilfreds ved ditt siste besøk.
Kom gjerne attende så vi får retta opp inntrykket!

Ha ein framleis fin sommar!

Anmeldt 25. juni 2021 via mobile enheter

Bra hotell midt i sentrum av Lom. Vi oppgraderte rommet slik at vi fikk balkong. God mat og drikke. Vi spiste deres 6 retters middag med vinpakke. Den vil jeg anbefale. Svært hyggelig, blid og imøtekommende betjening. Kommer tilbake. Vi besøkte Lom Stavkirke som er verft et besøk.

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, FrankWilly
Heidrun Garmo, General Manager på Fossheim Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. juli 2021

Hei!

Takk for triveleg attendemelding!
Ha ein framleis fin sommar, og velkomne att ved eit seinare høve!

Heidrun Garmo

Anmeldt 23. juni 2021 via mobile enheter

Hadde bestillt et superior rom.Det knirket voldsomt i gulvet som hadde mørkt nålfiltteppe. På badet var vasken sprukket i glasuren og det var lite lys der.Toalettet var montert så lavt at d var vanskelig når man skulle reise seg opp.Vi hadde hørt om den fantastiske maten, så vi bestilte middag i restauranten.Det angret vi på.Suppen var kald og kjøttet var seigt. Vi gledet oss til frokostbufe, men det var det ikke pga smitte som vi nesten ikke har lenger.Andre hotel har jo bufe men ikke her. Vi fikk fire tørre brødskiver samt 3 skiver med ost og 2 skiver med skinke og litt syltetøy.Vi kunne be om mer sa de.Ganske flaut å rope om mer og at den unge servitøren skulle gå frem og tilbake til oss flere ganger.Og det var bare ost og skinke. Det var ikke annet pålegg, så vi ba om egg og bacon.Da d kom var det med 1 skive bacon.Da måtte jeg le.Det var tydelig at her skulle det spares inn.Nei vi velger ikke dette hotellet igjen. Hotellet vi bodde natten før hadde bugnende buffet som vi kunne gå i til avtalt tid.

Takk, uheldiggris2020

Takk for attendemelding!
Det var leit å høyre at opphaldet ikkje vart som dykk hadde forventa.
Dessverre er det slik på gamle trehotell at det kan knirke i golvet, og det er dessverre ikkje så mykje vi får gjort med det.
Vi er klar over at bada treng ei opprusting, så det er vi i gang med.
At maten ikkje smakte må eg berre beklage. Det er sjølvsagt ikkje slik det skal vera, så eg håpar dykk gav beskjed til servitøren så ho fekk retta opp i det.
Når det gjeld frukosten har vi valgt å fortsetje med bordservering, både av hensyn til gjestar og tilsette. Med hensyn til 1-meters regelen har vi ikkje plass til å tilby buffet, og vi føler oss også ikkje sikre på at alle vil overhalde denne regelen ved buffet.
Vi håpar sjølvsagt å kunne tilby buffet at om ikkje så lenge.
Beklager nok ein gong at dykk ikkje hadde eit tilfredsstillande opphald hjå oss.

Ha ein framleis fin sommar.

Heidrun Garmo

Anmeldt 7. oktober 2020 via mobile enheter

Hotellet ligg sentralt, har ein stor spisesal med god frukost. Senga var komfortabel og rommet hadde
ein nydeleg utsikt og låg i rolege omgjevnadar. Pluss for gratis parkering rett utanfor.
Eit artig hotell!

Dato for oppholdet: oktober 2020
Takk, likkjem
Ingrid Garmo, Annet på Fossheim Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. oktober 2020

Hei!

Takk for triveleg attendemelding!
Velkomne att ved eit seinare høve.

God helg!
Ingrid