TripadvisorUSD 154
eDreamsUSD 154
Agoda.comUSD 154
Etrip
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Elendig rom. Dette var rom som ble leid ut for 50 år siden. Skjønner ikke at hotellet vil være bekjent av noe slikt. Man hørte samtaler fra rommet i etasjen over. Ellers var hotellet ok, bortsett fra en lite servicevennlig ansatt ved frokost. Forøvrig var det lite pålegg.

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, 894eivind_
Heidrun Garmo, Daglig leder på Fossheim Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. august 2021

Takk for attendemelding!
Vi har dessverre rom av ulik storleik og standard, så da har dykk kanskje fått eit av dei mindre vi har.
Og ja, det er er lytt her. Det er det dessverre vanskeleg å gjere noko med i ein gamal trebygning.
På frukosten kan ein få så mykje påfyll ein ynskjer, og bestille så mykje ein ynskjer frå menyen, så eg håpar dykk benytta dykk av det.

Beste helsing
Heidrun

Anmeldt 31. juli 2021

Hadde et flott opphold på Fossheim turisthotell. Det var ingenting å utsette på servicen. Når det kom til rommene var de bra, men badet var utdatert. Vann utover hele gulvet når man dusjer! Hotellet reklamerer med å ha et av norges beste hotellkjøkken, og da er forventningene deretter. Man merker at de vet hva som skal til, men at finishen mangler. De skriver at de mangler personell, så det kan være noe av årsaken. Rødvinen var ikke temperert, og var alt for varm. Maten smakte godt, men hovedretten kom på for kalde tallerkner.

Ellers synes jeg det var unødig stort fokus på smittevern, og jeg mener at de byrde tilby frokostbuffet nå når myndighetene tillater det.

Alt i alt anbefales hotellet, men det er kanskje noe overpriset. Får de finishen på plass, så er det verdt pengene.

Takk, 777mortend

Takk for attendemelding!
Vi skal ta med oss dette vidare.
Bada er vi i gang med å renovere, men det tek sjølvsagt tid.
Ellers har vi valgt å fortsetje med bordservering til frukost, då vi vil miste for mange sitjeplassar ved å ta i bruk buffeten så lenge det er krav om avstand. Vi håpar sjølvsagt at vi kan endre dette etter kvart.

Beste helsing Heidrun

Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Beliggenheten er flott midt i sentrum. Middagen var meget velsmakende. Servitørene var ufaglærte unge folk som ikke hadde kunnskap om menyen, men hyggelig og imøtekommende. Frokosten var dårlig organisert, og det bør gis bedre opplæring til de ansatte da dette ikke fungerte. Frokosten smakte likevel bra, men bare en liten skive bacon til egget var lite? Sjenerende knirking i gulvene på rommet, og ganske «lytt». Senger var bra. Bad bør oppgraderes. Baren var hyggelig. Oppsummert: middagen var god og stod til godkjent for et sted med meget godt rykte for god mat, mens noen andre ting trekker ned på betjening og slitt bygg.

1  Takk, Lasse Svenstrup A

Takk for attendemelding!
Det var godt å høyre at maten smakte!
Vi har som alle andre stader store utfordringar med å skaffe arbeidshjelp i år, så da blir det dessverre ikkje den servicen vi ynskjer å tilby for alle gjestar. Dette er dessverre beklageleg, men vanskeleg å gjere noko med slik som situasjonen er no.
Bada er vi klar over at dei treng ei oppgradering, så det er vi i gang med. Og dessverre er det vanskeleg å gjere noko med knirking i eit gamalt trebygg.
Eg håpar likevel dykk ynskjer å ta turen attende ein gong!

Beste helsing Heidrun

Anmeldt 20. juli 2021

Maten og service, i restauranten har desverre forfalt siden mitt første besøk i 2017.
Her må det forandring til om jeg ikke flytter litt lenger ned i veien. Har to til tre besøk på Fossheim i året, så jeg har sett forandringen.

Romtips: 402 er ett bra rom med fin utsikt mot stavkirken.
1  Takk, Voyage214625

Takk for attendemelding!
Det var leit å høyre at du ikkje var tilfreds ved ditt siste besøk.
Kom gjerne attende så vi får retta opp inntrykket!

Anmeldt 25. juni 2021 via mobile enheter

Bra hotell midt i sentrum av Lom. Vi oppgraderte rommet slik at vi fikk balkong. God mat og drikke. Vi spiste deres 6 retters middag med vinpakke. Den vil jeg anbefale. Svært hyggelig, blid og imøtekommende betjening. Kommer tilbake. Vi besøkte Lom Stavkirke som er verft et besøk.

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, FrankWilly
Heidrun Garmo, General Manager på Fossheim Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. juli 2021

Hei!

Takk for triveleg attendemelding!
Ha ein framleis fin sommar, og velkomne att ved eit seinare høve!

Beste helsing
Heidrun Garmo