Anmeldt 5. juli 2020

Bodde 2 netter i en av hyttene i forbindelse med tur til Piggen med mine tre gutter. Veldig trivelig og avslappende sted, med meget god mat og vennlig betjening. Hytta hadde god plass, 7 senger og peis. Badet er så som så, men helt ok. Frokosten var også god, og vi smerte matpakker til å ha med på turen, som vi også booket via hotellet. Sebasitian og Emil var våre unge guider, og det ble en flott tur. Dagen etterpå testet vi klatreparken nedenfor. Den har 6 ulike løyper, der de to siste er ganske krevende. Jeg vil absolutt anbefale Raubergstulen.

Romtips: Hyttene er fine, men campingen så også bra ut - og sikkert billigere.
2  Takk, NilsMa
Anmeldt 21. juni 2020

Tusen hjertelig takk til Ida og Amund som sørget for konas 60-års-dag ble en stor og minnerik opplevelse for oss. Vi ankom fredag kl. 18. Kl. 1830 hadde de en nydelig reinsdyrmiddag klar til oss, og kl. 19 startet natt-turen til Galdhøpiggen. Unge Sebastian var guiden vår over Styggebreen og opp til toppen. Vi fikk med oss en fantastisk solnedgang fra Galdhøpiggen før vi gikk ned til Raubergstulen igjen. Kl. 0300 stupte vi i seng, herlig slitne. Da vi endelig våknet, fikset de frokost til oss. Lørdag kveld stelte vertskapet i stand festmiddag for oss. Fantastisk mat, god vin og en nydelig dessert-kake. Tusen takk for all omsorg og at dere la dere i selen for å gjøre besøket til en stor opplevelse for oss.

Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, Jan M
Anmeldt 12. august 2019

Vi kom for en overnatting og guidet topptur til Galdhøpiggen. Informasjonen og dialog på forhånd av vår ankomst var svært god. Både hotellansatte og guider var serviceorienterte og hyggelige! Rene og pene rom, hyggelig atmosfære og en nydelig middag. Absolutt verdt et besøk hvis du skal overnatte i Jotunheimen.

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, 557stians
Anmeldt 23. juli 2019 via mobile enheter

Familie på 4. Gutt på 6 og jente på 10. Vi leide en av de koselige hyttene på stedet. Så ny oppusset ut innvendig. Bortsett fra toalett, dusj og kjøkken. På høy tid og oppgradere, men helt ok. Meget hyggelige betjening. Pluss med kjøkken som var godt utstyrt. Så gode muligheter for å lage mat på hytten. Tross dette forsøkte vi restauranten en av kveldene. Veldig hyggelig sted. Meget service innstilt betjening. Ung betjening. Effektive med rydding, servering. Noe høy pris på en enkel buffe, men meget god mat. Vi testet også Klatrepark rett på nedsiden av Raubergstulen. Bratt, men veldig bra for barn. Både over og under 140cm.

Dato for oppholdet: juli 2019
1  Takk, Sollie2014
Anmeldt 20. juli 2019 via mobile enheter

Vi har vært på Raubergstulen flere ganger, og synes stedet har blitt utrolig flott med nytt påbygg og herlig atmosfære. Hyggelige ansatte og god mat. Supert utgangspunkt for turer til Galdhøpiggen, klatrepark, riding og sommerskikjøring. Anbefales!

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, 637maritl