Anmeldt 26. juli 2021

Ja, hva skal man si…
Det er veldig hyggelig at man kan ta med seg hunden sin på overnatting. MEN - det hadde vært veldig fint om det kan ligge bilder av rommene som brukes til folk med dyr, så at man kan forestille seg hvordan det ser ut. Vi bestilte overnatting i to netter, så kjempe fint ut på bildene det. Å ja, ikke noe problem med hunden. Men da vi kom på det rommet - trodde jeg skulle svime av - rett og slett det verste turisthytte jeg kunne tenke meg - mugg på badet, køyesenger, det var ikke særlig ren, kunne ikke med hunden noen sted, ikke ute servering så at man kunne spise der… så nei, så kjempe fint ut på bildene men skuffelsen var alt for stor for å bli igjen - vi teiste hjem.
Så nesten sånn ut at de med dyr skulle ikke fått litt komfort. Skuffa

1  Takk, petrar818
Anmeldt 5. juli 2021 via mobile enheter

Hadde en fantastisk flott opplevelse på Raubergstulen. Flott beliggenhet med fantastisk utsikt. Veldig fint sted med utrolig god mat og knallkjekk betjening. Fint badevann like nedenfor. Fikk sesverre ikke prøvd klatreparken. Dette stedet kan anbefales på alle måter!

Takk, Kristiants
Anmeldt 5. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk flott plass! God mat og god service. Utrolig flott utsikt og god plassering for å bli med på tur til Galdhøpiggen. Vi var heldige med været, så det ble flere badeturer i vannet nedenfor. Er så fornøyde med oppholdet! Anbefales på det sterkeste!

Takk, mariannets
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Etter årets Norges ferie står 2 døgn på Raubergstulen igjen som en av de absolutt beste opplevelsene. Et nydelig sted med topp service. Rause folk hvor fokuset er at gjestene skal ha en god opplevelse. Topp mat med tre retters middag om kvelden, moderne og fredelig resepsjonsområde med masse sitte grupper for lange rolige kvelder. Helt OK rom i god «fjellstue» standard. Og til sist et utmerket utgangspunkt for tur til Galdhøpiggen samt utrolig vakker natur og omgivelser ellers. Anbefales virkelig

2  Takk, alff779
Anmeldt 5. juli 2020

Bodde 2 netter i en av hyttene i forbindelse med tur til Piggen med mine tre gutter. Veldig trivelig og avslappende sted, med meget god mat og vennlig betjening. Hytta hadde god plass, 7 senger og peis. Badet er så som så, men helt ok. Frokosten var også god, og vi smerte matpakker til å ha med på turen, som vi også booket via hotellet. Sebasitian og Emil var våre unge guider, og det ble en flott tur. Dagen etterpå testet vi klatreparken nedenfor. Den har 6 ulike løyper, der de to siste er ganske krevende. Jeg vil absolutt anbefale Raubergstulen.

Romtips: Hyttene er fine, men campingen så også bra ut - og sikkert billigere.
3  Takk, NilsMa