“Lite imponerende”

Fossheim Hotell - restaurant
Vurdert som nr. 3 av 10 Restauranter i Lom
Middagsalternativer: Reservasjoner
Beskrivelse: Når du kjem hit, skal det vera som å koma heim åt oss. På Fossheim er vi opptekne av å halde tradisjonar levande. Opphavleg er Fossheim ein skysstasjon som vart opna i 1897 av familien Garmo. I dag kan Fossheim losjera omlag 100 personar. Alle romma har bad/dusj og wc. På Fossheim får du oppleva god mat. Kjøkenet på Fossheim har vorte utvikla gjennom mange år og norsk tradisjon og gode rådvarer ligg i botn for det daglege arbeidet. Kjøkensjef er Kristoffer Hovland, kåra til Årets kjøkensjef 2004 og har tidlegare vore med på det Norske Kokkelandslaget. På Fossheim kan du eta ulike menyar, frå enkle rettar til lang vin-meny, og i høgsesongen har vi lunsjbord kvar dag. Urtehagen er uteserveringa vår. Den er ope så framt veret tillet det og der kan du eta smårettar salatar eller noko godt til kaffen. Kva med eit glas rosévin medan du nyt solnedgangen over Skim? Ope kvar dag 12.00 – 22.00 i sesongen.
Anmeldt 11. august 2021

Vi bodde en natt på Fossheim hotel, som jeg anbefaler for overnatting.
Restauranten var dog svært lite imponerende.

Man får valget mellom 2-6 retter, hvilket er fint.
Forretten var røkelaks, som både smakte og så ut som om det var kjøpt på Kiwi og lagt på tallerken.

Kjøttet som ble servert var seig og levde heller ikke opp til forventningene heller.
Service var ok. Det er mulig at vi var uheldige, og at både forrett og hovedrett er bedre andre dager.

Oppholdet på Fossheim var hyggelig, men gå et annet sted for middag.
Medregnet pris lander måltidet på 3/6.

Takk, critical_traveler00

Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Fantastiske elgkarbonader, de anbefales virkelig.
God atmosfære og trivelig personale.
Vi kommer gjerne tilbake hit.

1  Takk, ingerlise44
Ingrid G, Restaurantansvarleg på Fossheim Hotell - restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. juli 2021

Hei! Takk for attendemelding, men denne er nok ikkje til oss da vi ikkje har elgkarbonader på menyen :)
Men triveleg at du likte karbonadene! Kanskje du har ete på Fossberg?

Beste helsing
Ingrid

Anmeldt 10. august 2020

Som svolten vestlending på jobbtur ville eg ha meg eit betre måltid ein måndag, og tok då peiling på bygdas beste restaurant. Hotellet var visst fullt, så rom måtte han ta på eit nærligande hotell. Forståelig det når ein ikkje har bestilt. Men eg tok turen bortom i og med hotellet og restauranten der får så mykje skryt. Det såg ut til å vere bra med plass i lokalet, så håpet steig og menyen såg utsøkt ut. Den kjekke servitøren eg traff på etter eit høylytt slag i bjella, kom tilbake etter ein kort rådføringsrunde og beklaga; Det er fullt... Jaja, tenkte eg og fant meg eit bord på eit litt enklare establissiment. Elgburgeren var god, og godt med poteter og "graps"(les; løk, gulrot, paprika, sopp med mer, og saus). Fylte magen gjorde det.
Tok turen innom den flotte restauranten igjen etter måltidet, berre for å gå ein liten tur i det flotte sommarværet. Og fant dei fleste bord som stod tomme ein god time tidlegare, fortsatt mangla både kjørel og bestikk.
Eit kjapt regnestykke gjekk igjennom hovudet mitt, og eg fant ut eg sparte ca kr 800,- på denne avvisinga...

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, 573agnarg
IngridFossheim, Spisesalsansvarleg på Fossheim Hotell - restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. august 2020

Hei! Så leit at du kom akkurat denne kvelden! Vi skjønar at du vart skuffa. Ein servitør vikla foten tidlegare på dagen, og vi fekk diverre ikkje tak i nokon til å steppe inn. Med stapp fullt hotell, og prioritering av buande gjestar fyrst, hadde vi ikkje kapasitet til å fylle opp spisesalen, sjølv om vi så absolutt
gjerne skulle tatt inn alle på middag. Vi vil gjerne yte god service til alle som allereie har bestilt, og det kom vi ikkje til å klare denne kvelden da vi mangla ein servitør. Vi beklagar at ordlyden vart feil; vi skulle sagt at vi ikkje hadde kapasitet, ikkje at det var fullt. Håpar du kjem att og gjev oss ei ny sjanse!
Beste helsing
Ingrid G

Anmeldt 8. august 2020

For tredje året på rad; godt gjort å levere så god mat, service og atmosfære. Smakfulle retter, og gode viner. Hyggelige og blid betjene, man føler seg velkommen. Vi kommer tilbake; alle 4

1  Takk, ireneraelingen
Anmeldt 4. august 2020 via mobile enheter

Vi var to par som hadde fireretters meny. Og ble stapp mette, så det var godt vi ikke tok alle seks rettene... Nydelige omgivelser, og oppmerksom, ung oppvarter. Et «herremåltid», men også for damer.

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, RolfH682
IngridFossheim, Restaurantansvarleg på Fossheim Hotell - restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. august 2020

Tusen takk for attendemeldinga di! Dette var triveleg å høyre :) Velkomne att ved eit seinare høve!
Beste helsing Ingrid G

Reisende som så på Fossheim Hotell - restaurant, så også på

Har du vært i Fossheim Hotell - restaurant? Del dine erfaringer!