Vi støtter følgende nettlesere:

Elverum kommune, Norge
3 anmeldelser
“på toppen av Norge”
5 av 5 bobler Anmeldt 23 august 2016

Flott og spennende tur! Starter på steinete underlag for så å komme over på stygebreen på med sele og tau. Så klatring opp til toppen på snø og stein. På toppen ventet en utsikt du ikke klarer å forestille deg! Flott tur som ikke er så tung å gå.

Besøkte august 2016

28 attraksjonsanmeldelser
common_n_attraction_reviews_1bd8 27 nyttige stemmer
“Norges tak”
4 av 5 bobler Anmeldt 8 august 2016 via mobile enheter

Turen opp var godt organisert, og guidene virket dyktige. Imponerende landskap og en fin opplevelse å gå over en isbre. Imponerende utsikt fra toppen

Takk, Morten H
Oslo, Norge
23 anmeldelser
6 attraksjonsanmeldelser
common_n_attraction_reviews_1bd8 6 nyttige stemmer
“17 mai på Norges tak”
5 av 5 bobler Anmeldt 2 august 2016 via mobile enheter

Vi var en gjeng som feiret 17 mai på Galhøpiggen. Bra opplegg med oppmøte og guide fra Juvasshytta (som vi også overnattet i). Hele turen gikk på ski, untatt siste delen opp piggen. Artig opplevelse og flott skitur! Litt krevende på langrennsski nedover når man er sånn helt gjennomsnittlig ok på ski, men kom oss ned alle sammen! Flott tur! Anbefaler vinterstid, da er det mindre skummelt å krysse breen. Husk solkrem, sola tar godt!

Juvasshytta anbefales også på det varmeste. Litt lytt mellom rommene, men det er også alt negativt man kan si. Og det må man nesten regne med da dette ikke er hotell nydelig mat og veldig hyggelig betjening!

Besøkte mai 2016
Takk, Katrine332
Oslo, Norge
7 anmeldelser
common_n_attraction_reviews_1bd8 4 nyttige stemmer
“Toppen av Norge”
5 av 5 bobler Anmeldt 1 august 2016

Jeg, kona og minsteguten på 9 år gikk turen fra Juvasshytta til Galdhøgpiggen. En svært flott tur som passer flott for familier med barn over 7 år. Siden turen er delt i tre med en etappe frem til Styggebreen, deretter over styggebreen og til slutt de siste to hundre høydemeterne opp pigguren er turen overkommelig for folk med normal kondisjon. Praktfull utsikt styggebreen og fra selve Galdhøgpiggen.

Juvasshytta var også imponerende flott med meget god mat og drikke. Den nye restaurantdelen fra 2014 gir fantastisk utsikt. Kan varmt anbefales.

Bilturen opp til Juvasshytta er også spektakulær, dette er Nordeuropas lengste bakk på vei med 1300 høydemetere opp til Juvasshytta på 1840 MOH. Spektakulær utsikt.

Takk, Jonnyeinar
41 anmeldelser
9 attraksjonsanmeldelser
common_n_attraction_reviews_1bd8 8 nyttige stemmer
“På toppen av Norge”
5 av 5 bobler Anmeldt 29 juli 2016 via mobile enheter

Det ble en flott tur i midten av juli. Utrolig bra vær, nesten for varmt. Beregn god tid og husk niste.
Vi gikk fra Spiterstulen og fikk se breene på begge sidene og vi slapp å gå i kø som de som tar den enkle turen fra Juvasshytta gjør.

Anbefales for alle i normal form+. :)

Takk, Øystein I

Reisende som så på Galdhøpiggen, så også på

Har du vært i Galdhøpiggen? Del dine erfaringer!