Opplevelse man bør ha - kjempefint

Dette er en tur og opplevelse som kan anbefales på det sterkeste, selvfølgelig ekstra bra med flott... les mer

Anmeldt 21. juli 2021
613kjetila
Drammen, Norge
Ekstremt krevende tur fra Spiterstul til Galdhøpiggen og ned igjen.

Har ventet i mange år på å gå opp her og endelig var dagen kommet. Hadde valgt å gå fra... les mer

Anmeldt 18. juli 2021
Arild P
Stavanger, Norge

Anmeldt 7. juli 2020 via mobile enheter

En flott dag selv om vi møtte stiv kuling og 10mm nedbør. Proffe guider og trygge rammer. Lett servering på toppen. Husk kontanter!

Dato for opplevelse: juli 2020
2  Takk, espenborresen
Anmeldt 6. juli 2020 via mobile enheter

Med utgangspunkt i snøvær, mye kald vind og ingen utsikt, ble det en tung strabasiøs tur til toppen. Vi gikk på snø og is samt glatte steiner før og etter brevandring. Turen ned fra toppen var skummel for en voksen mann, og måtte flere ganger sette meg på rumpen. Trivelige og utrolig flinke guider. Et godt råd, ta turen i godt vær.

Dato for opplevelse: juli 2020
2  Takk, 277arnee
Anmeldt 29. juni 2020 via mobile enheter

Flott tur, som bare MÅ gjennomføres!
Ikke så veldig spennende å gå i flokk og i kø.... trangt om plassen...
Veldig steinete terreng, så kan være noe krevende å gå. Hadde med oss hund, som klarte turen fint, men dette er ikke for alle typer hunder (bratt, steinete, isvann, mye folk og en ilter schæfer til ei av guidene).

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, heidir555
Anmeldt 30. desember 2019 via mobile enheter

Et lenge etterlengtet mål ble nådd. Tidlig, før sesongstart, gjorde turen til en nydelig opplevelse. Lite folk, vindstille og en magisk ro på toppen❤Juvasshytta var med på å gi oss en total flott turopplevelse.

Dato for opplevelse: juni 2019
Takk, ReidunH57
Anmeldt 4. september 2019 via mobile enheter

Fantastisk tur fra Spiterstulen. Tøft men overkommelig. Nydelig tur som er godt merket. Mener dette er ett must for alle Nordmenn. Fantastisk opplevelse. ☺

Dato for opplevelse: juli 2019
1  Takk, Ronnyk2603