Raubergstølen

Anmeldt 12. august 2019
Marius G
Oslo, Norge
Perfekt utgangspunkt for tur til Galdhøpiggen.

Anmeldt 9. august 2017
792birgert
Stord, Norge

Anmeldt 12. august 2019

Vi var to (en voksen og en 13-åring) som benyttet oss av campingen på Raubergstulen, som utgangspunkt for tur til Galhøypiggen. Raubergstulen ligger flott til med klatrepark i umiddelbar nærhet og personell som villig hjelper til med tur-planlegging. Omgivelsen er frodige og et lite vann gir deg mulighet for et bad etter turen.

Dato for opplevelse: august 2019
Takk, Marius G
Anmeldt 9. august 2017 via mobile enheter

Rabergstulen er ei moderne turisthytte med dei fleste fasilitetar. Nye dobbeltrom med dusj og toalett. Eigen breførar til Galdhøpiggen for ein rimeleg penge. God frukostbuffet og ein framifrå middagsbuffet om kvelden. Stort luftig fellesareal med mange sitjegrupper. Hyggeleg og hjelpsamt tenarskap. I tillegg ein svært konkurransedyktig pris.

Dato for opplevelse: august 2017
Takk, 792birgert
Anmeldt 26. juli 2017 via mobile enheter

Veldig hyggelig sted i vakre omgivelser. Godt utgangspunkt for tur til Galdhøpiggen. Lett tilgang til klatreparken God service med veldig hyggelig betjening som serverer utrolig gode og varierte måltider.

Dato for opplevelse: juli 2017
1  Takk, torek270
Anmeldt 12. november 2016

Vi kjørte den fantastiske ville veien fra Bøverdalen opp til Juvasshytta for ente gang. En panoramautsikt av de sjeldne, og en spennende bratt biltur på smal "safari-vei". Sjåføren burde konsentrere seg kun om veien- og alle svingene, ikke naturen rundt! Vi skulle gå en tur fra Juvasshytta, og evnt. middag der etterpå. Stedet var fullbooket og masse mennesker, så vi tok den kloke beslutningen å prøve Raubergstulen på vei nedover. Ved bommen lengre nede ligger dette flotte familie drevene kjente stedet. Jo vi var heldige, vi fikk spise middag der, bestående av skikkelig husmannskost, kokkelert- og dandert av fagmennesker på øverste hylle! Etter et utrolig deilig- og mettende måltid, tok vi aromakaffen ute, og nøt samtidig Norges fagre fjell- og daler, - rene prospektkortet! Raubergstulen er også et meget populært- og kjent overnattingssted, særlig blant de mere sporty- og naturelskende befolkningen, samt utenlandske turister i samme ærend. Anbefales! d:o)

Dato for opplevelse: august 2016
Takk, jans0der
Anmeldt 1. september 2015

Jeg havnet på Raubergstulen ved en tilfeldighet, ettersom Juvasshytta var fullt belagt. Og det var faktisk betjeningen på Juvass som anbefalte Raubegstulen, som er en fantastisk turisthytte som ligger på veien oppover mot Juvass.Ligger dermed atskillig mer skjermet for vær og vind enn sin konkurrent lenger opp. Man må likevel kjøre opp til parkeringsplassen ved Juvasshytta, men det er bare snakk om et kvarters kjøring. Glitrende utgangspunkt om man skal gå breen opp tilGaldhøpiggen, eller som vi gjorde, gikk over Galdhøe mot Vesle Galdhøpiggen.
Betjeningen på Raubergstulen, familien Mundhjeld er hjerteligheten selv. De lager fantastisk mat og har(for de som liker det) også øl som er litt mer en "A4"-ølene fra de store bryggeriene.
Raubergstulen anbefales på det sterkeste!

Dato for opplevelse: juli 2015
1  Takk, johnnyo584