TripAdvisor

Anmeldt 16. august 2019
378einarm
Oslo, Norge

Anmeldt 10. september 2019

Også denne sommeren kjørte jeg denne fantastiske ruten som starter i Lindevegen, Øvre Årdal. Var nok en gang heldig med været, noe som er avgjørende for å få sett den utrolige naturen.

Takk, RuneT193
Anmeldt 30. august 2019

Kanskje Nord Europas høyeste fjellovergang med 1500 moh. Stopp ved Elveseter, Sognefjellshytta og Turtagrø underveis. Her bør du ikke ha dårlig tid.

Takk, fredrikunnar2018
Anmeldt 16. august 2019 via mobile enheter

Sognefjellveien skuffer ikke. I flott vær nøt vi turen over fra Lom til Lusterfjorden. Passende trafikk og ingen som kjørte farlig eller uforsiktig. Det var som om fjellet i seg selv sa fra. Kjør pent og nyt utsikten og villskapen. K&E

Takk, 378einarm
Anmeldt 7. august 2019

Flott vei over en av Norges fineste fjellpass, og syns stanarden på veien var god :) Syns utsikten ned svingene på vestsiden var nydelig.

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, Mariannfj
Anmeldt 29. juli 2019

Flott natur fra Lom, opp Bøverdalen, og opp på fjellet. Bare å nyte både dalen opp, selve fjellet og ned til fjorden på sydsiden. Om manhar litt ekstra tid, ta av ved Turtagrø og kjør veien ned til Øvre Årdal. En stor opplevele om været og sikten er fin.

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, IngeMauseth