En uforglemmelig naturopplevelse!!

Sterk og utrolig minneverdig opplevelse. Tar en årlig biltur på snirklede- men OK vei sommerstid... les mer

Anmeldt 21. august 2022
jans0der
Oslo, Norge
Wow Sognefjellet🙂

Det er en flott estetisk opplevelse. Vi brukte utrykk som wow hele tiden. Mange plasser å stoppe... les mer

Anmeldt 31. juli 2021
Ronnyk2603
Hell, Norge

Anmeldt 28. juni 2020

Delvis smalt, men fine veier. God stigning og kanskje de fineste tindene. Bra utsikt. Beregn god tid! Du er nødt til å stoppe og se på utsikten mer enn en gang. Flere fin utsiktsplasser underveis.

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, Berit H
Anmeldt 11. september 2019

Fin kjørerute for MC. Vegen har mange kurver og greitt dekke. Det er fleire fine utkikksplassar. I fint vêr, er det ein fryd å køyra her.

Dato for opplevelse: september 2019
Takk, Trehar
Anmeldt 10. september 2019

Også denne sommeren kjørte jeg denne fantastiske ruten som starter i Lindevegen, Øvre Årdal. Var nok en gang heldig med været, noe som er avgjørende for å få sett den utrolige naturen.

Takk, RuneT193
Anmeldt 30. august 2019

Kanskje Nord Europas høyeste fjellovergang med 1500 moh. Stopp ved Elveseter, Sognefjellshytta og Turtagrø underveis. Her bør du ikke ha dårlig tid.

Takk, fredrikunnar2018
Anmeldt 16. august 2019 via mobile enheter

Sognefjellveien skuffer ikke. I flott vær nøt vi turen over fra Lom til Lusterfjorden. Passende trafikk og ingen som kjørte farlig eller uforsiktig. Det var som om fjellet i seg selv sa fra. Kjør pent og nyt utsikten og villskapen. K&E

1  Takk, 378einarm