Wow Sognefjellet🙂

Det er en flott estetisk opplevelse. Vi brukte utrykk som wow hele tiden. Mange plasser å stoppe... les mer

Anmeldt 31. juli 2021
Ronnyk2603
Hell, Norge
Berg og dalbane i bil

Anmeldt 3. august 2020
Øyvind V
Trondheim, Norge

Anmeldt 3. august 2020

Sognefjellsveien er en av de fineste veistrekningene å kjøre. Det er så mye flott natur å se på at man kunne kjørt fram og tilbake en hel dag uten å bli lei. Eventuelt kan du bare stoppe på en av de mange rasteplassene og ta for deg av utsikten. Et par steder har veien noen skikkelige "humper" som gjør at du får følelsen av å lette litt med bilen når du kjører over. Litt som på en berg og dalbane. Artig for ungene (og far).

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, Øyvind V
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Alltid spennende vei med mange attraksjoner og mange stikkveier dersom man ønsker en fjellopplevelse. Dessverre var ikke været med oss denne dagen, men mange flotte inntrykk likevel. Flott turistvei.

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, thoybakk
Anmeldt 28. juni 2020

Delvis smalt, men fine veier. God stigning og kanskje de fineste tindene. Bra utsikt. Beregn god tid! Du er nødt til å stoppe og se på utsikten mer enn en gang. Flere fin utsiktsplasser underveis.

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, Berit H
Anmeldt 11. september 2019

Fin kjørerute for MC. Vegen har mange kurver og greitt dekke. Det er fleire fine utkikksplassar. I fint vêr, er det ein fryd å køyra her.

Dato for opplevelse: september 2019
Takk, Trehar
Anmeldt 10. september 2019

Også denne sommeren kjørte jeg denne fantastiske ruten som starter i Lindevegen, Øvre Årdal. Var nok en gang heldig med været, noe som er avgjørende for å få sett den utrolige naturen.

Dato for opplevelse: august 2019
Takk, RuneT193