Anmeldt 27. juli 2021

Stedet ligger fint til ved elva, men campingen er sliten og bærer preg av lite vedlikehold.
Smittevern er ikke-eksisterende på både sanitæranlegget og ellers. Såpene på felles-badet var til og med vannet ut!

Takk, 654kathrinet
Anmeldt 9. juli 2021

Hyggelig opplevelse. Passer godt for både barn og eldre. Mange leker og fin uteplass, selv om vi bare var her i kort tid. Hyggelig og behjelpelig betjening. Kommer sikkert tilbake ved en annen anledning.

Takk, Jane313131
Anmeldt 15. oktober 2020

Det første som skjer etter at jeg går inn døren er at jeg tråkker på en stor tyggis som hadde blitt spyttet ut på stuegulvet. Badet var møkkete og søppelbøtten hadde de satt opp på benken (sikkert satt den opp dit mens de tok gulvvasken). Madrassen var skitne og alt for tynne til å få en god natts søvn.

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, 863marenn
Anmeldt 19. september 2020 via mobile enheter

Et fantastisk trivelig og sjarmerende sted. Byggeskikken i Lom
er fascinerende. Virker gammelt og slitt, men synet bedrar.
Så litt slitent ut ved ankomst, men ble gledelig overrasket da vi fikk tildelt en større hytte enn vi bestilte til meget rimelig pris.Rent og vellholdt med to soverom, dusj,TV, og det vi trengte av kjøkkenutstyr. Koseligste plassen på vår tur.

Dato for oppholdet: september 2020
Takk, 345janerikw
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Besøkte Nissegården for 3 gang. Fine men enkle hytter. Luktet grønnsåpe når vi kom og det var et bra tegn mht renhold. Enkel og grei innsjekk. Mye av aktivitetstilbudet var borte pga snøskred sist vinter. Vi leide robåt og fisket med oter på kvelden. Fikk en veldig fin opplevelse på vannet. Anbefales for barnefamilier og andre. Noe av aktivtetene er noe gjengrodd og skulle gjerne ha vært litt kioskvarer i resepsjonen. Hyggelige verter, grei pris inkludert sluttrengjøring.

2  Takk, 706kyrrea