KjerstiG
      kr 2 430
    13.9 km fra Nordal Turistsenter
    Se flere hoteller i Lom
    Anmeldt 6. juli 2020 via mobile enheter

Fin beliggenhet midt i sentrum. Rolig og kjekt for barnefamilie. Dog trakk renholdet mye med. Spesielt nå under Covid 19. Renhold av toalett morgen og kveld gjorde toalettene svært uhygieniske i løpet av dagen. Det manglet tørkepapir til hender på alle toalett. Tørketrommel var defekt, kjedelig spesielt siden det regnet og det var lite tørkemulighet ute. NB vi bodde i telt.

Takk, ToveJ149
    Anmeldt 29. juni 2020 via mobile enheter

Kjempe grei sentralt beliggende campingplass med bra sanitær anlegg.
    Litt støy på kveldene. Kort gangavstand til Kiwi og utsikt mot stavkirka. Så ypperlig plassering!
    Grei pris og hyggelig gutt i resepsjonen.

Takk, heidir555
    Anmeldt 28. juni 2020

Nordal Turistsenter ligger midt i Lom sentrum med bare en liten spasertur til butikker, Bakeriet i Lom, Lom stavkirke, Norsk fjellmuseum. Hytta vi fikk var ren og fin og sengene var veldig gode. Vi tenkte at det kanskje kunne bli litt støy med så sentral beliggenhet og så nærme riksveien, men det gikk helt fint. Betjeningen var veldig hyggelig. Vi kan godt overnatte her igjen!

Takk, Berit H
    Anmeldt 15. juni 2020

Vi ankom Nordal turistsenter rundt kl 21.15 med bobil, og fant ikke helt ut hvor vi skulle henvende oss for å betale for oppstillingsplass. Vi banket på cafeen og ut kom en hyggelig mann som fortalte oss at det stengte kl 21, men at vi bare kunne bli med inn så skulle han ordne alt for oss. Vi skulle bare overnatte 1 natt og betalte da 275,-. Plassen ligger midt i sentrum av Lom, med gangavstand til Lom bakeri som er norgeskjent for sine kanelboller, samt Lom stavkirke som dateres helt tilbake til 1100-tallet. Vi bega oss ut på en topptur opp Lomseggen (1238 moh) der vi brukte i underkant av 5 timer på ca 12 km. Virkelig verdt turen innom Lom og Nordal turistsenter.

Takk, Patthom94
    Anmeldt 15. mai 2020 via mobile enheter

Utmerket service! Strålende teltplasser og fabelaktig beliggenhet🌞 Renholdet var topp, og vi følte oss trygge fra covid-19!! Lom er en perfekt beliggenhet da toppturene i Jotunheimen er rett rundt hjørnet. We’ll be back;))
    Turid&Laila

Dato for oppholdet: mai 2020