Sofie SM
        17.3 km fra Nordal Turistsenter
        42.8 km fra Nordal Turistsenter
        Se flere hoteller i Lom
        Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Vi kom på kvelden og fikk plass til teltet uten problem (hadde vært innom mange steder på veien og det var ikke plass til oss noe sted).
        Ryddig og rent, ok pris. Vi ble der 3 netter. Fin lekeplass for barna, rene sanitæranlegg flere steder på plassen. Mye større plass enn man skulle trodd ved første øyekast. God plass til telt og bilen.
        Anbefales. Eneste minus var at det var mye støy fra rånere om natta. Men det kan ikke plassen noe for.

2  Takk, sivsmestad
        Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Toalettfasiliteter og dusj forferdelig skittent. Med så full campingplass burde det ha vært satt inn mer ressurser på renhold. Fulle søppelspann de fleste steder. Pizzaen vi bestilte der var helt uspiselig. Meget skuffende

Takk, pimpmyride
        Anmeldt 6. juli 2020 via mobile enheter

Fin beliggenhet midt i sentrum. Rolig og kjekt for barnefamilie. Dog trakk renholdet mye med. Spesielt nå under Covid 19. Renhold av toalett morgen og kveld gjorde toalettene svært uhygieniske i løpet av dagen. Det manglet tørkepapir til hender på alle toalett. Tørketrommel var defekt, kjedelig spesielt siden det regnet og det var lite tørkemulighet ute. NB vi bodde i telt.

Takk, ToveJ149
        Anmeldt 29. juni 2020 via mobile enheter

Kjempe grei sentralt beliggende campingplass med bra sanitær anlegg.
        Litt støy på kveldene. Kort gangavstand til Kiwi og utsikt mot stavkirka. Så ypperlig plassering!
        Grei pris og hyggelig gutt i resepsjonen.

Dato for oppholdet: juni 2020
        Takk, heidir555
        Anmeldt 28. juni 2020

Nordal Turistsenter ligger midt i Lom sentrum med bare en liten spasertur til butikker, Bakeriet i Lom, Lom stavkirke, Norsk fjellmuseum. Hytta vi fikk var ren og fin og sengene var veldig gode. Vi tenkte at det kanskje kunne bli litt støy med så sentral beliggenhet og så nærme riksveien, men det gikk helt fint. Betjeningen var veldig hyggelig. Vi kan godt overnatte her igjen!

Dato for oppholdet: juni 2020
        Takk, Berit H