Vio.com
Etrip
StayForLong
eDreams
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Vi overnattet to dager på Nordal Turistsenter sin camping. De to dagene var det veldig masse folk på camping. Dette skapte kø på dusj og toalett. Vi bodde i eget telt. Beliggenheten til campingen er fantastisk, rett ved siden av en park med mange ulike aktiviteter og ved en nydelig foss/elv.
Men for oss som bodde i telt var det helt luksus at man ikke måtte betale ekstra for dusj og dusj tid. Det er egne rom med vask, do og dusj og dermed kunne man stå så lenge man selv trengte og ville. Det er dårlig med ventilasjon i disse rommene og blir derfor for klamt.

Takk, 99sofies
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Vi kom på kvelden og fikk plass til teltet uten problem (hadde vært innom mange steder på veien og det var ikke plass til oss noe sted).
Ryddig og rent, ok pris. Vi ble der 3 netter. Fin lekeplass for barna, rene sanitæranlegg flere steder på plassen. Mye større plass enn man skulle trodd ved første øyekast. God plass til telt og bilen.
Anbefales. Eneste minus var at det var mye støy fra rånere om natta. Men det kan ikke plassen noe for.

2  Takk, sivsmestad
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Toalettfasiliteter og dusj forferdelig skittent. Med så full campingplass burde det ha vært satt inn mer ressurser på renhold. Fulle søppelspann de fleste steder. Pizzaen vi bestilte der var helt uspiselig. Meget skuffende

Takk, pimpmyride
Anmeldt 6. juli 2020 via mobile enheter

Fin beliggenhet midt i sentrum. Rolig og kjekt for barnefamilie. Dog trakk renholdet mye med. Spesielt nå under Covid 19. Renhold av toalett morgen og kveld gjorde toalettene svært uhygieniske i løpet av dagen. Det manglet tørkepapir til hender på alle toalett. Tørketrommel var defekt, kjedelig spesielt siden det regnet og det var lite tørkemulighet ute. NB vi bodde i telt.

Takk, ToveJ149
Anmeldt 29. juni 2020 via mobile enheter

Kjempe grei sentralt beliggende campingplass med bra sanitær anlegg.
Litt støy på kveldene. Kort gangavstand til Kiwi og utsikt mot stavkirka. Så ypperlig plassering!
Grei pris og hyggelig gutt i resepsjonen.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, heidir555