CAV
        2.9 km fra Nordal Turistsenter
        42.8 km fra Nordal Turistsenter
        Se flere hoteller i Lom
        Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Sentralt beliggende med kort gangavstand til Lom sentrum. Dessuten aktivitet- og klatrepark like ved plassen.
        Campingen; jo da, greit nok men massevis av de som er mange ganger flottere.
        Sanitær: trekker mye ned. Slitt og trist. Rent er det, men mye hyggelige er de ikke..

2  Takk, JoHo68
        Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Trivelig gjensyn med Lom.
        Denne campingen har perfekt plassering, kan spasere til det meste, både butikk, serverdigheter og spisesteder.
        Sanitæranleggene er det stor forskjell på, vi lå i telt øverste del av campingen. Det nærmeste sanitæranlegget var til tider skittent og ikke like bra som det store på det nederste planet. Greit å vite til neste gang man skal dusje..også der det var kjøkken muligheter. Fint bygg.
        Ellers en meget trivelig camping, noe bilstøy, men til å sove med.
        Kommer garantert til å stoppe igjen i særegne Lom😉

1  Takk, trondag
        Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Vi overnattet to dager på Nordal Turistsenter sin camping. De to dagene var det veldig masse folk på camping. Dette skapte kø på dusj og toalett. Vi bodde i eget telt. Beliggenheten til campingen er fantastisk, rett ved siden av en park med mange ulike aktiviteter og ved en nydelig foss/elv.
        Men for oss som bodde i telt var det helt luksus at man ikke måtte betale ekstra for dusj og dusj tid. Det er egne rom med vask, do og dusj og dermed kunne man stå så lenge man selv trengte og ville. Det er dårlig med ventilasjon i disse rommene og blir derfor for klamt.

Takk, 99sofies
        Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Vi kom på kvelden og fikk plass til teltet uten problem (hadde vært innom mange steder på veien og det var ikke plass til oss noe sted).
        Ryddig og rent, ok pris. Vi ble der 3 netter. Fin lekeplass for barna, rene sanitæranlegg flere steder på plassen. Mye større plass enn man skulle trodd ved første øyekast. God plass til telt og bilen.
        Anbefales. Eneste minus var at det var mye støy fra rånere om natta. Men det kan ikke plassen noe for.

2  Takk, sivsmestad
        Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Toalettfasiliteter og dusj forferdelig skittent. Med så full campingplass burde det ha vært satt inn mer ressurser på renhold. Fulle søppelspann de fleste steder. Pizzaen vi bestilte der var helt uspiselig. Meget skuffende

Takk, pimpmyride