Agoda.com
Priceline
Anmeldt 19. juli 2020

Måtte begynne familieferien på Nordal camping med å vaske hytten. Lukt av urin og mugg, og uten å få kompensasjon for dette. Skitten sofa, gulv og vegger. Ok beliggenhet i sentrum av Lom. Service / løsning fra Nordal var ikke tilfredsstillende. Anbefales ikke å benytte seg av denne campingen dersom man vil bo på hytte. Telt eller bobil er sikkert Ok.

Takk, CBVE
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Sentralt beliggende med kort gangavstand til Lom sentrum. Dessuten aktivitet- og klatrepark like ved plassen.
Campingen; jo da, greit nok men massevis av de som er mange ganger flottere.
Sanitær: trekker mye ned. Slitt og trist. Rent er det, men mye hyggelige er de ikke..

1  Takk, JoHo68
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Trivelig gjensyn med Lom.
Denne campingen har perfekt plassering, kan spasere til det meste, både butikk, serverdigheter og spisesteder.
Sanitæranleggene er det stor forskjell på, vi lå i telt øverste del av campingen. Det nærmeste sanitæranlegget var til tider skittent og ikke like bra som det store på det nederste planet. Greit å vite til neste gang man skal dusje..også der det var kjøkken muligheter. Fint bygg.
Ellers en meget trivelig camping, noe bilstøy, men til å sove med.
Kommer garantert til å stoppe igjen i særegne Lom

1  Takk, trondag
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Vi overnattet to dager på Nordal Turistsenter sin camping. De to dagene var det veldig masse folk på camping. Dette skapte kø på dusj og toalett. Vi bodde i eget telt. Beliggenheten til campingen er fantastisk, rett ved siden av en park med mange ulike aktiviteter og ved en nydelig foss/elv.
Men for oss som bodde i telt var det helt luksus at man ikke måtte betale ekstra for dusj og dusj tid. Det er egne rom med vask, do og dusj og dermed kunne man stå så lenge man selv trengte og ville. Det er dårlig med ventilasjon i disse rommene og blir derfor for klamt.

Takk, 99sofies
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Vi kom på kvelden og fikk plass til teltet uten problem (hadde vært innom mange steder på veien og det var ikke plass til oss noe sted).
Ryddig og rent, ok pris. Vi ble der 3 netter. Fin lekeplass for barna, rene sanitæranlegg flere steder på plassen. Mye større plass enn man skulle trodd ved første øyekast. God plass til telt og bilen.
Anbefales. Eneste minus var at det var mye støy fra rånere om natta. Men det kan ikke plassen noe for.

2  Takk, sivsmestad