Priceline
Anmeldt 19. august 2020 via mobile enheter

Litt vanskelig å finne resepsjonen. Flott, tørr plass for å slå opp teltet. Lett tilgang til strøm og et flott servicebygg. Flott beliggenhet ved fossen og med utsikt til stavkirka og fjellene. Stille og rolig.

Dato for oppholdet: august 2020
1  Takk, KingKEB
Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Møkkete, gammelt og fikk feil hytte (men måtte betale full pris).. Gulvene bærer preg av vannskader og braker noe fælt, hyttene var dårlig vaska (fant gamle sokker under sengen, støv, gammelt potetgull i sofaen), sengene braker noe fælt. Ble tidlig hjemreise på oss.

Takk, CamillaJohannessen
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Etter å ha sett på bilder via nettet hadde vi høye forventninger før besøket. Vi ble dessverre skuffet. Lite rom. Enkelt utstyrt. Veldig lytt. Overpriset (kr. 1580,- dobbeltrom/natt). Støy fra elva Otta!!

Det eneste som holdt mål unntatt sentral beliggenhet i Lom sentrum - var gjennomføringen av frokosten. De har tatt Covid på alvor der ved å ha 6 ferdige menyer du velger fra og får servert ved bordet.

Styr unna! Kjøp heller telt og sov ute.

Takk, hanss345
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Ligger midt i sentrum av Lom. Fin camping, grei pris og kort avstand til det man måtte ønske å gjøre, både va handel og turer.

Besøkt med både telt, bobil og hytte.

Telt Ok
Bobil Ok
Hytte - litt sliten, men renholdet er bra. Kanskje en investering i nye hytter kan gi en oppblåsning for campingen?

Takk, 358oles
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

For 3. Året på rad stoppet vi 3 dager på Nordal Turistsenter etter gode opplevelser de 2 foregående år. Opplevelsen er ikke like bra i år. Beliggenhet og oppstillingsplasser er kjempebra, service ikke like bra som tidligere, men vårt største ankepunkt i år er renholdet som var betydelig dårligere enn i fjor på serviceanlegget. Dette bør intensiveres med så mye folk som er på området i disse dager. Positivt at man stort sett ivaretar smittevernet på en bra måte.

Takk, thoybakk