eDreamsUSD 139
Agoda.comUSD 139
FindHotelUSD 139
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Førsteinntrykket var at dette var en flott, stor og barnevennlig campingplass. Sånn ble ikke opplevelsen.

Vi leide en stor campinghytte, som var skikkelig møkkete og litt ekkel. I bestillingen stod det «Nordal lærer opp reinhaldspersonalet etter retningsliner frå NHO Reiseliv.», det vil jeg nesten påstå er løgn; spindelvev i hjørner, møkkete skapdører på kjøkkenet, møkkete gulv, flekker på badet og en smulete og flekkete sofa. I 2021 er det også å forvente at man har trådløs internett, noe hyttene ikke har.

Det positive er uteområdet for barn, det er nytt og fresht. Kidsa digget det. Og at det ligger midt i Lom sentrum.

Men, her leveres det på tilbud/etterspørsel - og ikke på det å levere en god opplevelse. Kan med stor sikkerhet si at vi ikke kommer tilbake.

1  Takk, andersmp
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Da vi kom fikk vi beskjeden om å bare stille oss hvordan vi ville, ingen oversikt eller plasser, så da blir det lettere kaos når alle har fått denne beskjed. Sanitæranlegg skittent, mye hår og skitt i dusjen. Tømmingsmuligheten er oppe ved essoen, og der fløt det over av bæsj, da vi gav beskjed sa resepsjonisten at det ikke var campingens ansvar..

Takk, Kine V
Anmeldt 19. juli 2021

Sanitæranlegget var en katastrofe!! Så møkkete at det ikke var noe særlig å dusje der. Doene var aldri rene! Syns det er respektløst overfor gjestene å ha slik møkkete sanitæranlegg.
Leide siste hytte som var ledig, 2 manns hytte med kjøkken. Bare kaldt vann, ok, der var vannkoker. Hytta var så varm at det var umulig og sove. Å åpne vinduet var ikke noe særlig da det lå helt opp til veien. Folk og biler passerte faktisk bare noen meter fra hodeputa, pluss at det kom hundre millioner mygg og fluer inn. Her burde vært en vifte og myggnett på vinduet. Ellers var hytta noe slitt og dårlig vedlikeholdt.
I tillegg kom det biler og vogner frem til kl. 23:30 på kvelden som bidrog til mye bråk.
Synd, for beliggenheten var super.

Takk, Karina H
Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Pent hotell midt i Lom sentrum. Tror det er det minste dobbeltrom jeg har bodd på, samt et knøtt lite bad. Rent og pent, flott utsikt, noe støy fra fossen. Restauranten hadde veldig god mat og frokosten smakte godt. Koselig betjening. Reiser gjerne tilbake hit gjen!

Takk, Camper27703223171
Anmeldt 7. juli 2021

Campingplassen ligger egentlig perfekt til for å få full pott med gåavstand til det meste,og ny flott og gøyal lekeplass.Det er ikke en plass for store campingvogner da det ikke rett og slett ikke er plass(draget havnet i veien uanset så ble stående på langs nesten ut i veien).Renholdet på servicehuset var en skam.Ble vasket 2 ganger og dagen men selv om du kom inn rett etter vask var det veldig skittent.Virket som at de kun mopper gulvet.Dette er andre året vi stopper der og det var like skittent i fjord så blir siste gang for vår del.Veldig synd,for plassen er egentlig veldig fin men renhold er alfa omega

Takk, 214angelicab