eDreams
Agoda.comUSD 125
FindHotel
Lol.travel
Anmeldt 19. august 2021 via mobile enheter

Sliten hytte. Veldig lite utstyr på kjøkkenet. Litt dårlig renhold, men sengene var greie. Badet var ekkelt med veldig ekkel lukt av mugg e.l. Fin beliggenhet, men så ut til å være mye å velge i i Lom og hvis man kjører litt forbi. Den som tok imot i resepsjonen så også ganske lei ut. Innbød ikke til å spørre om råd

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, Resort37158273462
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Førsteinntrykket var at dette var en flott, stor og barnevennlig campingplass. Sånn ble ikke opplevelsen.

Vi leide en stor campinghytte, som var skikkelig møkkete og litt ekkel. I bestillingen stod det «Nordal lærer opp reinhaldspersonalet etter retningsliner frå NHO Reiseliv.», det vil jeg nesten påstå er løgn; spindelvev i hjørner, møkkete skapdører på kjøkkenet, møkkete gulv, flekker på badet og en smulete og flekkete sofa. I 2021 er det også å forvente at man har trådløs internett, noe hyttene ikke har.

Det positive er uteområdet for barn, det er nytt og fresht. Kidsa digget det. Og at det ligger midt i Lom sentrum.

Men, her leveres det på tilbud/etterspørsel - og ikke på det å levere en god opplevelse. Kan med stor sikkerhet si at vi ikke kommer tilbake.

1  Takk, andersmp
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Da vi kom fikk vi beskjeden om å bare stille oss hvordan vi ville, ingen oversikt eller plasser, så da blir det lettere kaos når alle har fått denne beskjed. Sanitæranlegg skittent, mye hår og skitt i dusjen. Tømmingsmuligheten er oppe ved essoen, og der fløt det over av bæsj, da vi gav beskjed sa resepsjonisten at det ikke var campingens ansvar..

Takk, Kine V
Anmeldt 19. juli 2021

Sanitæranlegget var en katastrofe!! Så møkkete at det ikke var noe særlig å dusje der. Doene var aldri rene! Syns det er respektløst overfor gjestene å ha slik møkkete sanitæranlegg.
Leide siste hytte som var ledig, 2 manns hytte med kjøkken. Bare kaldt vann, ok, der var vannkoker. Hytta var så varm at det var umulig og sove. Å åpne vinduet var ikke noe særlig da det lå helt opp til veien. Folk og biler passerte faktisk bare noen meter fra hodeputa, pluss at det kom hundre millioner mygg og fluer inn. Her burde vært en vifte og myggnett på vinduet. Ellers var hytta noe slitt og dårlig vedlikeholdt.
I tillegg kom det biler og vogner frem til kl. 23:30 på kvelden som bidrog til mye bråk.
Synd, for beliggenheten var super.

Takk, Karina H
Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Pent hotell midt i Lom sentrum. Tror det er det minste dobbeltrom jeg har bodd på, samt et knøtt lite bad. Rent og pent, flott utsikt, noe støy fra fossen. Restauranten hadde veldig god mat og frokosten smakte godt. Koselig betjening. Reiser gjerne tilbake hit gjen!

Takk, Camper27703223171