“Send personalet på servicekurs!”

Nordal Turistsenter Restaurant
Vurdert som nr. 5 av 10 Restauranter i Lom
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Maten var grei men makan til lite serviceinnstilt personell.
Nissen i kassa var utenkelig lite interessert i å hjelpe, og svært vanskelig å ha med å gjøre.
I tillegg har de ingen glutenfrie alternativer, hverken til Burgeren eller pizzaen de serverer.
Jenta som serverte sa hverken hei eller værsågod.
Sa heller ikke et pip da hun til slutt hentet tallerknene etter måltidet.

Av restaurantene vi besøkte i Lom er det ikke denne vi kommer tilbake til.

1  Takk, Roving54564576683

Anmeldt 24. juli 2021

Prøvde viltgryten og hjortefileten. Det smakte helt fantastisk! Jeg har snart 20 år i kokkeyrket og jeg har ikke annet enn godord å komme med. Betjeningen var blid og serviceinnstilt. Tommel opp fra meg, keep up the good work. Beste maten i Lom.

2  Takk, roarde
Anmeldt 5. september 2020 via mobile enheter

Sentralt plassert på Lom som tilbyr en grei meny med bl.a «husmans» som ble mitt valg sammen med glass rødvin til kr 100,- for pappvin. Synes jeg er i dyreste laget.. Maten derimot var absolutt god og velsmakende. Fikk god kaffe inkludert.

Dato for besøk: september 2020
Takk, gunnarh759
Anmeldt 12. august 2020 via mobile enheter

Grei mat, men ikke noe spesielt. Prisene er derimot litt over det jeg ville betalt for mat av den kvaliteten. Bruke pengene på BrimiBue istedet ;)

Dato for besøk: august 2020
Takk, Lasse R
Anmeldt 7. august 2020 via mobile enheter

Spiste middag 7.aug 2020 og det var helt topp. Spiste hjortefilet, ikkje det rimeligste de har men verdt hver ei krone. Satt ute i nydelig vær og sol. Hyggelig personale. Andefales

Dato for besøk: august 2020
Takk, p_leriks2019

Reisende som så på Nordal Turistsenter Restaurant, så også på

Har du vært i Nordal Turistsenter Restaurant? Del dine erfaringer!