“Dårlig på smittevern”

Nordal Turistsenter Restaurant
Vurdert som nr. 5 av 10 Restauranter i Lom
Anmeldt 31. juli 2021

Først maten: Den var topp!
Servicen : kunne vært mye bedre
Smittevern: Alt for mange folk i rommet der resepsjon og matbestilling foregår. I tillegg var det tacobuffe i samme rommet så det bli sild i tønne tilstander.

Takk, bj_rns234

Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Fint sted, koselig atmosfære. Vi tok turen tilbake etter å ha spist her flere ganger i fjor sommer. Kom i følge på 12 personer, spurte om å få reservere bord, noe som oppleves som svært vanskelig å få til. Ble møtt med frekk kommentar om at de trengte ikke reservere bord for de hadde så mye gjester allikevel…
Da vi kom for å spise (vi valgte å spise der til tross for frekk kommentar da det var fullt i hele Lom og vi visste jo at maten er god), var det lang kø for å få bestilt mat. Vedkommende i kassa hadde kontroll på hvor mange bestillinger vi skulle ha til vårt langbord men allikevel klarte de å glemme en av rettene. Da jeg etterlyste den manglende retten, tok det ca 20 minutter før den kom. Ingen beklagelse eller noe, bare sur mine.
Selv om maten er god, taper opplevelsen seg veldig når en opplever slikt.
Mine karakterer til Nordals kunne vært på topp, hadde det ikje vært for frekke kommentarer og dårlig service.

Takk, sivsmestad
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Maten var grei men makan til lite serviceinnstilt personell.
Nissen i kassa var utenkelig lite interessert i å hjelpe, og svært vanskelig å ha med å gjøre.
I tillegg har de ingen glutenfrie alternativer, hverken til Burgeren eller pizzaen de serverer.
Jenta som serverte sa hverken hei eller værsågod.
Sa heller ikke et pip da hun til slutt hentet tallerknene etter måltidet.

Av restaurantene vi besøkte i Lom er det ikke denne vi kommer tilbake til.

1  Takk, Roving54564576683
Anmeldt 24. juli 2021

Prøvde viltgryten og hjortefileten. Det smakte helt fantastisk! Jeg har snart 20 år i kokkeyrket og jeg har ikke annet enn godord å komme med. Betjeningen var blid og serviceinnstilt. Tommel opp fra meg, keep up the good work. Beste maten i Lom.

2  Takk, roarde
Anmeldt 5. september 2020 via mobile enheter

Sentralt plassert på Lom som tilbyr en grei meny med bl.a «husmans» som ble mitt valg sammen med glass rødvin til kr 100,- for pappvin. Synes jeg er i dyreste laget.. Maten derimot var absolutt god og velsmakende. Fikk god kaffe inkludert.

Dato for besøk: september 2020
Takk, gunnarh759

Reisende som så på Nordal Turistsenter Restaurant, så også på

Har du vært i Nordal Turistsenter Restaurant? Del dine erfaringer!