“Et godt valg”

Nordal Turistsenter Restaurant
Vurdert som nr. 5 av 10 Restauranter i Lom
Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Deilig mat og hyggelig personale. Biffen var veldig mør og atmosfæren god. Meny tilpasset store og små. Midt i sentrum.

Takk, E1976BVginas

Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Bestilte fjellaure. Det som kom var en hel fisk med hode og bein og hale, tre veldig små poteter med skallet på. Noen små agurk biter og litt rømme

Takk, Relax58246875715
Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Først: maten var himmelsk.

Elendig service. måtte drikke brus av flaske, vasket ikke bordet før bruk, tente ikke lys, fint lite serviceinnstilling og/eller smil å hente hos ansatte.

Takk, 123stian123
Anmeldt 31. juli 2021

Først maten: Den var topp!
Servicen : kunne vært mye bedre
Smittevern: Alt for mange folk i rommet der resepsjon og matbestilling foregår. I tillegg var det tacobuffe i samme rommet så det bli sild i tønne tilstander.

Takk, bj_rns234
Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Fint sted, koselig atmosfære. Vi tok turen tilbake etter å ha spist her flere ganger i fjor sommer. Kom i følge på 12 personer, spurte om å få reservere bord, noe som oppleves som svært vanskelig å få til. Ble møtt med frekk kommentar om at de trengte ikke reservere bord for de hadde så mye gjester allikevel…
Da vi kom for å spise (vi valgte å spise der til tross for frekk kommentar da det var fullt i hele Lom og vi visste jo at maten er god), var det lang kø for å få bestilt mat. Vedkommende i kassa hadde kontroll på hvor mange bestillinger vi skulle ha til vårt langbord men allikevel klarte de å glemme en av rettene. Da jeg etterlyste den manglende retten, tok det ca 20 minutter før den kom. Ingen beklagelse eller noe, bare sur mine.
Selv om maten er god, taper opplevelsen seg veldig når en opplever slikt.
Mine karakterer til Nordals kunne vært på topp, hadde det ikje vært for frekke kommentarer og dårlig service.

Takk, sivsmestad

Reisende som så på Nordal Turistsenter Restaurant, så også på

Har du vært i Nordal Turistsenter Restaurant? Del dine erfaringer!