“Mandag kveld i Lom”

Nordal Turistsenter Restaurant
Vurdert som nr. 5 av 10 Restauranter i Lom
Anmeldt 9. august 2021 via mobile enheter

Gikk en tur i Lom, sjekket utvalget. For vår del var Nordal vårt valg.
Hjortefilet med en Primitivio = terningkast 6*.
Bestilte kaffe og dagens dessert. Vel, vi angrer ikje. Dette var nydelig.
Vi overnattet også på hotellet, rent, hyggelig, gode rom.
Anbefales
Vi kommer igjen.

Takk, Gerry66hamar

Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Deilig mat og hyggelig personale. Biffen var veldig mør og atmosfæren god. Meny tilpasset store og små. Midt i sentrum.

Takk, E1976BVginas
Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Bestilte fjellaure. Det som kom var en hel fisk med hode og bein og hale, tre veldig små poteter med skallet på. Noen små agurk biter og litt rømme

Takk, Relax58246875715
Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Først: maten var himmelsk.

Elendig service. måtte drikke brus av flaske, vasket ikke bordet før bruk, tente ikke lys, fint lite serviceinnstilling og/eller smil å hente hos ansatte.

Takk, 123stian123
Anmeldt 31. juli 2021

Først maten: Den var topp!
Servicen : kunne vært mye bedre
Smittevern: Alt for mange folk i rommet der resepsjon og matbestilling foregår. I tillegg var det tacobuffe i samme rommet så det bli sild i tønne tilstander.

Takk, bj_rns234

Reisende som så på Nordal Turistsenter Restaurant, så også på

Har du vært i Nordal Turistsenter Restaurant? Del dine erfaringer!