“Diskriminerende; Her er det bare plass til små familier”
Anmeldelse av Fossberg Hotell

Fossberg Hotell
Vurdert som nr. 7 av 10 Restauranter i Lom
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Vi er 2 voksne og 5 barn i familien.
Den uvennlige servitrisen ba oss om å splitte oss grunnet maks antall pr bord, enda bordene sto på rekke og fint kunne romme familien. Begrunnelsen var at grunnet korona kunne andre reagere på dette(!!).
Vi beklager så mye at vi har for mange unger og håper mindre familier trives bedre på dette stedet enn vi gjorde!!!

1  Takk, Zorban11

Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Vi spiste lunsj her en mandag midt i fellesferien. To voksne og tre barn. Det var tilfeldig at vi valgte dette stedet, mest fordi det var så fullt overalt, men flere ledige bord her. Vi fikk et hyggelig bord ute, maten kom raskt. Nydelig lun biffsalat til de voksne (anbefales!!) og pannekaker til barna. De har kule/soft-is til dessert. Vi var veldig fornøyd, litt veikro-stil, perfekt for vårt behov.

Takk, 850marianneb
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Under mitt besøk bestilte jeg lasagne. Lasagne i seg selv var veldig god, men porsjon var liten. Det følger med et focaccia brød som er fullt av oliven og en salat.
Lokalet var hyggelig og trafikken rett utenfor hørte man ingenting til.

1  Takk, 99sofies
Anmeldt 30. august 2019

Ligger ved rundkjøringen i sentrum. Hyggelig kafe med god mat. Servicen kunne kanskje vært litt mer imøtekommende.

Dato for besøk: august 2019
2  Takk, fredrikunnar2018
Anmeldt 31. juli 2019 via mobile enheter

Helt ok lokaler. Og helt fantastisk mat. Bestilte egg og bacon og biffsmørbrød,smakte helt nydelig. Anbefales!!

Dato for besøk: juli 2019
1  Takk, utpaaturer

Reisende som så på Fossberg Hotell, så også på

Har du vært i Fossberg Hotell? Del dine erfaringer!