Gratis avbestilling frem til 06.11.21
eDreamsUSD 156
FindHotel
ZenHotels.com
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Rommet tilfredsstilte våre behov. Meget gode senger og fint bad. Beliggenheten er helt topp, stort pluss med parkering rett utenfor rommet. Gode muligheter for matlaging, med eget kjøkken på rommet. Grei frokost, selv om det manglet et par ting slik som egg og spiseskjeer. Stort sett hyggelig betjening.
Vi stopper gjerne på Oppdal igjen!

Takk, jonashe1
Anmeldt 23. august 2019 via mobile enheter

Enkelt overnattingssted , ikke spesielt rimelig , men hyggelig og hjelpsom betjening. Rommet var greit , litt slitt, toalett/dusj trenger nok en oppdatering. Frokosten ble servert fra 7 som var litt for sent for meg. Fine parkeringsmuligheter rett på utsiden .

Dato for oppholdet: august 2019
1  Takk, 631p_la
Anmeldt 31. oktober 2018 via mobile enheter

Det ser litt slitt ut utvendig, men d er faktisk adskillig bedre. Et leilighetsrom med bra størrelse. Grei kjøkkenkrok med nødvendig utstyr. Kunne kanskje pusset opp badet, men d fungerte greit nok.
Bra frokost i trivelig lokale.
Oppsummert: Her får man mye for pengene.

Dato for oppholdet: oktober 2018
1  Takk, Eystein B
Anmeldt 22. juli 2018 via mobile enheter

Hadde bestilt for en natt på gjennomreise. Rommet så ok ut ved første blikk - men da vi kikket nærmere på sengene var det tydelig at disse ikke var skiftet på etter de forrige brukerne! Vi fikk beklagelser og tilbud om nytt rom - men dette var virkelig ekkelt. I tillegg manglet såpe på badet.

Frokost serveres først fra kl 8 om morgenen. Det er for sent for mange som reiser videre neste dag. Vi måtte derfor kjøpe oss mat for å ordne frokost selv.

Jeg kan si med sikkerhet at vi ikke kommer innom ved en senere anledning.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, wravlo
Anmeldt 9. juli 2018

Passet meg bra å stoppe her på tur nordover. Greit rom med eget hybelkjøkken. Reiste tidlig om morgenen, før frokosten. Fikk tilbake for det måltidet, så det var god service. Ellers meget hyggelig resepsjonist.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, carlhakon