Gratis avbestilling frem til 18.12.21
Travelocity
Orbitz.com
Booking.comUSD 142
Anmeldt 22. september 2020

Hyggelig og vennlig mottagelse. Fikk se rommet før vi sjekket inn. Ingen tvil, dette var et moderne, lyst og fint rom som ga full valuta for pengene. Gratis parkering like ved inngangsdøren til rommet. Flott kjøkken med alle fasiliteter for tilberedelse av reisemat. Flere dagligvarebutikker like ved. Rent og pent bad med god dusj. TV med flere kanaler. God Wifi. Anbefales !

Romtips: Rommene i 1. etasje har terrassedør rett ut til bilparkeringen.
Dato for oppholdet: september 2020
Takk, Per Arthur H
Anmeldt 31. august 2020 via mobile enheter

Vi overnattet her på vei til Kristiansund. Rimelig og grei overnatting. God frokost inkludert i prisen. Rommet hadde en smart liten kjøkkenkrok. Sentralt i Oppdal med parkering rett utenfor døren.
Hyggelig personale. Kan absolutt anbefales.

Dato for oppholdet: august 2020
1  Takk, 822gerdn
Anmeldt 26. august 2020

God service, god parkering, god frokost ( flotte hygienetiltak med masse singelpakket pålegg og brødskiver), fin restaurant - men utsikt til bæsjende hunder, og eiere som lar det ligge, er ikke optimal! Kanskje innføre forbud mot å lufte hunder utenfor restaurantvinduene?? Flott rom med god plass, minikjøkken, spisebord, gode stoler. Stedet anbefales!

Takk, mortencola
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Rommet tilfredsstilte våre behov. Meget gode senger og fint bad. Beliggenheten er helt topp, stort pluss med parkering rett utenfor rommet. Gode muligheter for matlaging, med eget kjøkken på rommet. Grei frokost, selv om det manglet et par ting slik som egg og spiseskjeer. Stort sett hyggelig betjening.
Vi stopper gjerne på Oppdal igjen!

Takk, jonashe1
Anmeldt 23. august 2019 via mobile enheter

Enkelt overnattingssted , ikke spesielt rimelig , men hyggelig og hjelpsom betjening. Rommet var greit , litt slitt, toalett/dusj trenger nok en oppdatering. Frokosten ble servert fra 7 som var litt for sent for meg. Fine parkeringsmuligheter rett på utsiden .

Dato for oppholdet: august 2019
1  Takk, 631p_la