Gratis avbestilling frem til 20.08.22
Gratis avbestilling frem til 20.08.22
Priceline
HurbUSD 116
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Grei overnatting for en natt. Stort rom med kjøkkenkrok og kjøleskap. Sofa og terrasse. Her kan det være plass til flere enn 2. Rent og pent. Frokost i eget bygg hvor resepsjonen er. Tok smittevern på alvor men derav noe trist frokost. Gangavstand til sentrum og gratis parkering.

Takk, arnfinnp
Anmeldt 9. oktober 2020 via mobile enheter

Vi kom hit litt sent på kvelden, så det ble omtrent rett i seng. Første som slo oss var litt dårlig luft på rommet så vi måtte stormlufte. Badet var slitent og vannet rant utover gulvet fra dusjen. Pluss for minikjøkken på rommet for de som bor over flere dager, stille og relativt rolig område. Litt støy fra kjøleskapet kan muligens virke irriterende på lydvare personer. Ellers var betjeneingen hyggelig og frokosten var helt grei. Virke som de tok corona på alvor, så brødet var innpakket i "prosjonspakninger". Ryddig og grei servering. Prisen var helt gjennomsnittlig.

Dato for oppholdet: oktober 2020
4  Takk, 727runeg
Anmeldt 22. september 2020

Hyggelig og vennlig mottagelse. Fikk se rommet før vi sjekket inn. Ingen tvil, dette var et moderne, lyst og fint rom som ga full valuta for pengene. Gratis parkering like ved inngangsdøren til rommet. Flott kjøkken med alle fasiliteter for tilberedelse av reisemat. Flere dagligvarebutikker like ved. Rent og pent bad med god dusj. TV med flere kanaler. God Wifi. Anbefales !

Romtips: Rommene i 1. etasje har terrassedør rett ut til bilparkeringen.
Dato for oppholdet: september 2020
Takk, Per Arthur H
Anmeldt 31. august 2020 via mobile enheter

Vi overnattet her på vei til Kristiansund. Rimelig og grei overnatting. God frokost inkludert i prisen. Rommet hadde en smart liten kjøkkenkrok. Sentralt i Oppdal med parkering rett utenfor døren.
Hyggelig personale. Kan absolutt anbefales.

Dato for oppholdet: august 2020
2  Takk, 822gerdn
Anmeldt 26. august 2020

God service, god parkering, god frokost ( flotte hygienetiltak med masse singelpakket pålegg og brødskiver), fin restaurant - men utsikt til bæsjende hunder, og eiere som lar det ligge, er ikke optimal! Kanskje innføre forbud mot å lufte hunder utenfor restaurantvinduene?? Flott rom med god plass, minikjøkken, spisebord, gode stoler. Stedet anbefales!

Takk, mortencola