Travelocity
Priceline
FindHotel
Anmeldt 21. august 2021

Vi hadde et helt utrolig flott opphold ved Kongsvold! Utsøkt mat og vin. God frokost også. Søte rom! Renog pent. Fine omgivelser og kort vei til flere fjellturer og Snøhetta utsiktspunkt! Kan anbefales ☺️

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, 453elses
Anmeldt 7. august 2021

For en fantastisk opplevelse å besøke Kongsvold fjellstue. Vakker omgivelser og historiske bygninger vekker fantasien… det var utrolig kjekt å lære noe om historien til plassen og nyter kunsten i hovedbygget.

Turen til Kongsvold ga mer smak, og vi tenker oss tilbake så snart vi får det til…Den botaniske hagen var virkelig kult for naturinteresserte turister som oss, og frokosten var deilig. Ikke minst var ansattene så snille og gjorde besøke vårt enda bedre :)

Tusen takk til dere for en flott opplevelse på siste natt på sommerferien våres! Vi glemmer det ikke!

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, Sommerreise1234
Anmeldt 16. juli 2021

På vei fra Nord til Sør ble det med en tilfeldighet overnatting i historiske omgivelser på Kongsvold. Jeg har sikkert kjørt forbi stedet i 40 år og nå kan man undre seg hvorfor.
Ikke luksusrom men når de historiske omgivelsene tar deg inn i en annen tidsepoke med sjarmerende rom er det hyggelig. Rent og ryddig er viktig og det er det.
Spiste en aldeles nydelig og velsmakende 3 retters middag, rødbetesalat med geitost, langtidsbakt oksebrisket med tilbehør og fløyelsmyk crème brulee med sprøtt lokk.
Kjempehyggelig personale med et smil er bra.
Ett godt alternativ til hytter tenker jeg.

Takk, arnekjelln2019
Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Med nydelige omgivelser på historisk grunn,lå alt tilrette for en flott opplevelse. Rommene var rene og pene,men virker nedslitt. Maten var under middels og Frich’s leverer ikke i nærheten av hva tidligere vertskap gjorde! Mottakelsen var også brautende og upassende for et slikt sted. Prisen er stiv og da må de faktisk levere på øverste hylle.

Takk, 196lenes
Anmeldt 5. september 2020

Etter å ha vært på Kongsvold mange ganger under ledelse av Ellen og Knut Nyhus, var det en stor skuffelse å komme tilbake. Dårlig service, middels kafeteriamat, to typer rødvin å velge i, brautende mottagelse. Kongsvold mangler nå den gode mottagelsen det du føler at du er den viktigste gjesten, det gode vinutvalget, gourmetmaten og ikke minst den gode lune stemningen. Nei, Kongsvold blir ikke det samme igjen. Vi kommer ikke tilbake!

1  Takk, Gumor63