eDreamsUSD 58
TripadvisorUSD 58
FindHotel
Etrip
Anmeldt 26. juli 2017

E6 på den ene siden og toget på den andre - men det var likevel stille og rolig og behagelig å være der. Vi sov godt i vår enkle, rimelige hytte. Rent og pent, fine sanitæranlegg og i det hele tatt en trivelig plass. Hyggelig mottagelse da vi kom også.

Dato for oppholdet: juni 2017
Takk, Berit H
Anmeldt 9. august 2016

Fine koselige hytter til en rimelig pris. Overnatter her hvert år når vi kjører sørover og på returen nordover. Vi leier alltid de billigste hyttene og de har høy standard i forhold til andre campingplasser vi har bodd på. Det er separat soverom og oppholdsrom med kabel tv og gratis wifi. Hyggelig og serviceinnstilt personalet. Rent og fint sanitæranlegg. Anbefales.

Dato for oppholdet: juli 2016
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, ahsoer
Anmeldt 29. juni 2016 via mobile enheter

Vårt første besøk her, bare én natt, men vi fikk absolutt et godt inntrykk av plassen. I og med at den ligger helt inntil E6, kan det nok være endel trafikkstøy hvis man har plass rett ved siden av veien, men vi merket ingenting. En koselig liten plass som tydeligvis har vært veldrevet i mange år. Godt vedlikehold, godt og varm i sanitæranlegget-og rent! Vi kommer gjerne tilbake!

Dato for oppholdet: juni 2016
1  Takk, Anne L
Anmeldt 5. juli 2015 via mobile enheter

Vi lå her på vei oppover til Lofoten. Syns dette var koselig sted med flott natur. Anbefales. God service. Hyggelig personal. Litt få dusjer men ellers er alt greit. Fine lekeplasser for barna. Er man NAF medlem er dette et av stedene man får litt rabatt på.

Dato for oppholdet: juli 2015
Takk, Holmen83
Anmeldt 13. juli 2014

Campinghyttene var bra :) Køyeseng, Kjøleskap og Tv, betalte 400,- for den enkleste hytta :)
Rene og pene toaletter, Når man dro igjen så lot man nøkkelen stå i døra, så det ble enkelt for neste man som ville ha hytta :)

Dato for oppholdet: juli 2014
1  Takk, Lene Jeanette T