Agoda.comUSD 101
TripadvisorUSD 101
Anmeldt 4. juli 2020 via mobile enheter

For å ta maten først ; dagens rett var lunken og salaten virket tilfeldig. Her er det forbedringspotensiale. Servering sammen med Jafs gir grill lukt. Selvbetjening av bestikk ? Ingen begrensninger i avstand mellom bordene. Dårlig vedlikeholdte toaletter.

Takk, 555runara
Anmeldt 15. juni 2020

Greit stoppested for litt mat og drikke langs E6. Jeg spiste rekesmørbrød som hadde masse reker, - helt som det skal være. Mannen min hadde karbonadesmørbrød som ble varmet opp, og det smakte helt greit.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, Ingeborg56
Anmeldt 10. september 2019

Det gikk veldig raskt å få mat og drikke, noe som slett ikke er vanlig andre steder når det er 2 busslaster med turister innom. Godt utvalg i baguetter og varm mat.Kommer helt sikkert til å stoppe her flere ganger når jeg kjører forbi.

Dato for oppholdet: juni 2019
Takk, hermoda
Anmeldt 21. august 2019 via mobile enheter

Vi trengte et rent rom med oppredde senger og bad, og det fikk vi. God frokost med speilegg og greier. Utsikten er så som så, omgitt av vei og parkeringsplass, men når vi løfter blikket litt har vi fjellene og skogen. Anbefales til stop-over.

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, turidm_12
Anmeldt 23. juli 2019 via mobile enheter

Vi stoppet innom for en rask middag, men ingen av rettene vi ønsket oss var tilgjengelige. 4 av 7 middagsretter var de tomme for, noe som er passe håpløst når klokka er 15.30. Hadde de enda opplyst om dette før vi hadde lest menyen og bestemt oss, men de ansatte sto i hvilestilling bak disken. Det var kanskje 3-4 andre bord i lokalet, så de hadde hatt god tid til å lage en lapp med beklagelse og info. Brusskapet var utplukket, og kunne godt vært fylt på.
Vi endte opp med to snitzel, som forøvrig var ok, men det var litt lite grønnsaker. Disse så ut til å høre til biffsnadder, som de var tom for.
Og til slutt, en barneporsjon med Pommes Frites koster 89 kroner...
Beklager, men det blir nok ikke noe stopp på vei sørover!

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, KriJens