“Utrolig god burger!”
Anmeldelse av Patricias Gatekjokken

Patricias Gatekjokken
Vurdert som nr. 4 av 6 Restauranter i Bardufoss
Anmeldt 11. juli 2020

Stoppet her etter en sykkeltur. Bestilte en BBQ burger. Utrolig saftig! En av de beste burgerne jeg har spist. Anbefales!

2  Takk, 694helgeg

Anmeldt 9. juli 2019

Maten var god, men bare et av barna fikk klubbe i barnemenyen, noe som fort skaper problemer. Løkringene manglet i den ene vanlige menyen. Mye småting trekker fort ned i noe som egentlig var god mat. kyllingburgeren var og litt overstekt.

Dato for besøk: juni 2019
Takk, Miriam O
Anmeldt 2. mars 2020 via mobile enheter

Dato for besøk: mars 2020
Anmeldt 18. januar 2020

Dato for besøk: august 2019

Reisende som så på Patricias Gatekjokken, så også på

Bardufoss, Målselv

Har du vært i Patricias Gatekjokken? Del dine erfaringer!