Lunsjbesøk

Anmeldt 28. desember 2017
Nina Hagensen R
Bardufoss, Norge
Veldig bra, men savner stolheiser

Målselv fjellandsby har utviklet seg og blitt veldig bra med årene. Bra bakker med utfordringer for... les mer

Anmeldt 26. mars 2016
RagnarD
Tromsø, Norge

Anmeldt 21. mai 2018

Har kjørt i perioden februar-april 2018. En fantastisk utsikt fra skibakken, og med solskinnet i ansiktet var dette en stor opplevelse. Veldig god hjelp å få i resepsjonen/ankomstsenteret, leieutstyret hadde god kvalitet. Fin barnebakke, perfekt å starte opp i for de små (og eventuelt store som ikke har stått på ski på en stund). To t-heiser i tillegg til barneheis og rullebånd, som blir kjørt uten stans. Lite/ingen ventetid på heisplass (litt mer i påska naturlig nok) gjør at opplevelsen blir mye ski og gøy. Meget god kafe ved velkomstsenteret, og gode muligheter for å kombinere besøket med andre aktiviteter om en ønsker et lengre opphold.

Dato for opplevelse: april 2018
1  Takk, olefrode
Joana D, Booking Ansvarlig på Målselv Fjellandsby, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. mai 2018

Hei Ole Frode,
Tusen takk for en så hyggelig anmeldelse! Vi setter stor pris på det.
Dere er hjertelig velkommen tilbake til mer ski og moro!

Anmeldt 21. april 2018 via mobile enheter

Generelt en dårlig opplevelse av oppholdet.
De ansatte fremsto som sur og gretten, et fåtall av de kunne snakke norsk.
Leilighetene er i elendig stand, det var dårlig renhold, knuste fliser, flekkete sengetøy, verandaen var full av sigarettsneiper og søppel.
Maten vi fikk servert var dårlig, tydelig at kokkekunnskapene til de ansatte var totalt fraværende.
Frokosten vi fikk i resturanger besto av brød med ost og skinke eller vassen eggerøre og understekt bacon.
Blir nok aldri å komme tilbake til Målselv fjelllandsby.

Takk, roykristian
Anmeldt 28. desember 2017 via mobile enheter

Flott plass, nydelig utsikt, trivelig betjening , enkel og grei meny. For å bli ekstra sulten anbefaler jeg å parkere på nederste parkeringsplass og gå opp til kafeen. Bestilte fish & chips som var alldeles nydelig. Fisken skikkelig god og sprø og med godt stekt chips ( etter eget ønske) var dette en innertier.

Dato for opplevelse: desember 2017
Takk, Nina Hagensen R
Anmeldt 13. desember 2017

Julematen var god stekt/kokt, men ellers utmerket på smak. Baren, hvis man kan kalleden dette, var av det simplere slagt, spesilet på utvalg..

Dato for opplevelse: desember 2017
Takk, odd-arthur l
Anmeldt 25. februar 2017 via mobile enheter

Vi liker Målselv Fjellandsby godt. Hyggelig betjening, god kaffe i restauranten. Bakkene er akkurat passe for familier med ulik ferdighetsnivå. Hær kan du grille i lavvo, anbefales for alle.

Dato for opplevelse: februar 2017
Takk, Espen N